Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Even voorstellen: EdRaket

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: EdRaket

    Hi,
    Ik heb nu wat vrije tijd en doe daarom leuke dingen. In januari 3 weken op de motor door Californie en omgeving gereden en ik gan in maart 2011 drie weken naar Florida. Het idee is een beetje op de bonnevooi te gaan. Ik kom aan op 8 maart in Miami en heb 2 dagen een hotel geboekt (Viscay Hotel, ik hoop dat het wat is). Op 10 maart haal ik m'n motor op.
    Ik ga denk ik eerst zuidwaarts en dan richting Naples. Ik ga niet voor iedere dag plannen, maar probeer wel een lijstje te bouwen voor leuke zaken om onderweg te zien. Dit forum helpt erg. Ik weet dat de Daytona Motor Week is, maar ik lees overal dat het daar zo druk is dat ik daar maar niet heen zal gaan.
    Ik wil graag nog een echte US sportwedstrijd zien. Het American Football seizoen is denk ik nog niet begonnen, dus zal kijken naar basketbal of ijshockey. Zal dit wel moeten plannen denk ik, ik ga even kijken voor iets in Tampa.
    Groeten en bedankt,
    Ed

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Ook voorstellen: EdRaket

    Welkom Ed. Wel stoer om in Florida met de motor rond te scheuren. Dat lezen we hier niet vaak..

    Veel plezier met de voorbereidingen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Ook voorstellen: EdRaket

    Hoi Ed,

    Super man... (letterlijk) om op de motor Florida te gaan bekijken, heel veel plezier!!
    Kijk een in het weekend bij Old Town Kissimmee....

    Greetz, Remco

  4. Top | #4
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Ook voorstellen: EdRaket

    Niet om het één of ander, maar als je gaat motorrijden in Florida en je pakt het staartje van Daytona Bike Week niet mee, dan doe je volgens mij iets niet helemaal goed [-X

    Oké, het is er druk, maar het is zo verspreidt en er is zo veel ruimte, dat mag je niet missen.
    Maar dat is mijn bescheiden mening :-$
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #5

    Standaard Re: Even voorstellen: EdRaket

    Ok, wellicht heb je gelijk Gerrit, op naar Daytona. Gr., Ed

  6. Top | #6

    Standaard Re: Even voorstellen: EdRaket

    Hoi Ed,

    Welkom op dit leuke en informatieve Forum!
    Wat leuk op de motor door Florida.
    Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen en of je ook besmet raakt met het hier o zo bekende Florida-virus! (wanneer je een keer geweest bent wil je weer terug!)

    De temperatuur in Florida is in ieder geval prima voor op de motor!
    We zitten in de zelfde periode in Florida dus gaat vast prachtig zonnig worden.
    Groetjes Lucy



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •