Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Onderwerp: Tickets verlengen

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    den haag
    Berichten
    21

    Standaard Tickets verlengen

    Ik ga van de kerst naar florida en mijn vraag was of je je ticket kan verlengen voor een vergoeding zodat je geen nieuw ticket terug moet kopen. Moet je dat voor je vertrek doen? en kan dit ook zonder annuleringsverzekering?
    Ik vlieg met Delta en heb anderen weleens horen zeggen dat je gewoon je ticket kan verlengen, maar je wel 200 euro bij moet betalen. Iemand hier ervaring mee? Sorry als dit bericht een beetje chaotisch is maar ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd...

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets verlengen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robijn
    Sorry als dit bericht een beetje chaotisch is maar ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd...
    Ik snap er in ieder geval niks van....
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    den haag
    Berichten
    21

    Standaard

    Ik ga naar florida deze kerstmis. Ik ben erachter gekomen dat ik langer kan blijven. Ik wil dus later terug naar nederland. Mijn vraag is dus hoe ik mijn ticket kan verlengen, en of het uberhaupt kan.

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robijn
    Ik ga naar florida deze kerstmis. Ik ben erachter gekomen dat ik langer kan blijven. Ik wil dus later terug naar nederland. Mijn vraag is dus hoe ik mijn ticket kan verlengen, en of het uberhaupt kan.
    Ik zou dit met Delta opnemen. Het ligt eraan of je een Open Ticket hebt (wat wel niet het geval zal zijn). Je zult denk ik een boete moeten betalen oid. Maar zij kunnen je dat precies vertellen -- wij kunnen alleen maar raden
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    den haag
    Berichten
    21

    Standaard

    ja dat zal ik doen, beter zeker weten natuurlijk. in ieder geval bedankt!

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    92

    Standaard

    Robijn,

    De kans dat jij €100 moet betalen als jij je thuisreis naar een later datum wilt verschuiven is behoorlijk groot. Altijd goedkoper dan een nieuw ticket kopen lijkt me.

    groet
    Trainspotters

  7. Top | #7

    Standaard

    afhankelijk van het ticket dat je hebt, je kunt het nagaan door te kijken op je ticket of het "refundable" of "non-refundable" is.
    gr
    Carin

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    92

    Standaard

    Refundable heeft slechts te maken met mogelijk geld retour ontvangen bij niet gebruikte coupons.

    Zowel bij refundable als non-refundable tickets is het mogelijk om achteraf, meestal tegen betaling, een wijziging in de reis(data) aan te brengen.

    groet
    Trainspotters

  9. Top | #9

    Standaard

    Nog even over refundable en non-refundable:

    dit staat op de site van Delta;

    Refundable Tickets
    You may change your ticket without paying a change fee provided all fare and ticket rules are met and seats are available. If you do not wish to reschedule your travel, you can apply for a refund.

    Non-refundable Tickets
    The policies regarding ticket changes for partially-used ticket and unused tickets vary. Tickets issued through certain third-party web sites and travel agents that are bulk fares or tour fares are not eligible for any changes. Check Same-day Travel Changes to review your options if you only want to change the time you depart or request an upgrade.


    Hieruit blijkt dat non refundable tickets niet zondermeer te wijzigen zijn, dit is afhankelijk van de ticketvoorwaarden. Het kan betekenen dat je door de datum te willen wijzigen een heel nieuw ticket moet kopen.

    gr
    Carin

    gr Carin

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyca
    Nog even over refundable en non-refundable:

    dit staat op de site van Delta;

    Non-refundable Tickets
    The policies regarding ticket changes for partially-used ticket and unused tickets vary. Tickets issued through certain third-party web sites and travel agents that are bulk fares or tour fares are not eligible for any changes. Check Same-day Travel Changes to review your options if you only want to change the time you depart or request an upgrade.

    Hieruit blijkt dat non refundable tickets te wijzigen zijn afhankelijk van de ticketvoorwaarden. Het kan betekenen dat je door de datum te willen wijzigen een heel nieuw ticket moet kopen.
    (ingekort door Trainspotters)

    Het kan ook zijn dat je afhankelijk van de ticketvoorwaarden een fixed bedrag moet bijbetalen.

    Ietsje verder op dezelfde Deltapagina:
    Change Fees
    Based on the fare rules, a service fee may apply to change your ticket as well as any additional difference in fare.
    For travel within the 50 United States, the fee is:
    $50 for Delta flights.
    $25 for Song flights.
    For travel outside the United States, the change fee is typically $200, but can vary based on location and type of fare. Changes are usually permitted only to the return portion of an international itinerary.

    NB:
    To reissue a ticket, all travel must be completed in the new itinerary by the original commencement date. To exchange a ticket, you will need to make your ticket changes prior to the expiration date of the partially-used ticket.

    MAW het is niet mogelijk om dmv een exchange een originele 45 dagen ticket te verlengen naar 60 dagen.

    Veel belangrijker is echter het antwoord wat Robijn van Delta heeft gekregen. Dus Robijn wat heb jij van Delta vernomen in deze kwestie?
    groet
    Trainspotters



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •