Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 43 van de 43

Onderwerp: Online bestelling af laten leveren in villa / hotel

  1. Top | #41
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Kopen bij winkels en laten afleveren bij villa

    Let wel even op met bestellingen direct naar de villa en informeer van te voren even of de villa wel als bewoond geregistreerd staat. Twee jaar terug hebben wij het adres van de gehuurde villa gebruikt om twee pakketjes via USPS af te leveren maar na enig speurwerk stonden ze op internet als ' return to sender ' omdat het pand als ' onbewoond ' geregistreerd stond. Na wat telefoontjes konden we de pakketjes nog net onderscheppen bij het USPS depot. De dame die daar werkte was niet blij met ons maar gaf de pakketjes gelukkig toch mee. Nu informeer ik altijd van te voren bij de verhuurder en dit jaar kunnen we het af laten leveren bij de management company die het dan in de villa legt. Ook een prima oplossing!

  2. Top | #42
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Kopen bij winkels en laten afleveren bij villa

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frans45 Bekijk Berichten
    Het alternatief is een debet cc kaart aanvragen dat werkt wel, alleen dient hij niet gekoppeld te zijn aan een bakrekening.
    Het zou misschien wel leuk zijn als je ook even uitlegt hoe dit in zijn werk gaat, want misschien zijn er wel meer forummers die er gebruik van willen maken. Een debit/creditcard zonder bankrekening, ik ken het niet, vertel vertel.

    Wij zij zelf bezig geweest met Suntrust, om een debitcard te krijgen. Dat is in bepaalde gevallen mogelijk, en we waren zo ver dat we langs konden komen, maar vonden het toch te veel rompslomp voor de enkele keer dat we heb zouden gebruiken.
    Daarvoor hebben we nu E-bay en een goede vriend (met CC)in de USA voor de "onmogelijke" gevallen
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #43
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    40

    Standaard Re: Kopen bij winkels en laten afleveren bij villa

    Alvast bedankt voor de informatie over het afleveren. Goede tip over dat 'bewoonbaar zijn'. Inderdaad ben ik ook geïnteresseerd in de debitcard. Kun je die kaarten niet gewoon kopen in de Walmart en zo? Ik zie altijd van die plastic kaartjes bij de giftcards die eruit zien alsof het creditcards zijn.
    Mooier zou zijn online, want dan kun je van tevoren al dingen regelen :-)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •