Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 43

Onderwerp: Online bestelling af laten leveren in villa / hotel

  1. Top | #31
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Online bestelling af laten leveren in villa

    Afgelopen kerst via zappos.com Ugg en andere artikelen gekocht online.
    Geen bezorgkosten en tax betaald. Zelf 1 dag levering door UPS ook werd het voor onze deur gezet van het appartementen complex als wij niet thuis waren.
    Even een e-mail naar zappos.com hoe je het formulier moet invullen om met je Nederlandse CC te betalen. Je krijgt binnen 1 werkdag antwoord. Prima service.

    Marijke8

  2. Top | #32
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    64

    Standaard Re: Online bestelling af laten leveren in villa

    ´voor onze deur gezet van het appartementen complex als wij niet thuis waren´ ???
    Lekker als het gestolen wordt !
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-02-11 om 17:38. Reden: fqe

  3. Top | #33
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    37

    Standaard Re: Online bestelling af laten leveren in villa

    Dat is bij ons ook gewoon voor de deur gezet vorig jaar en in Nederland is het zo weg ja,maar in Amerika valt dat best wel mee hoor.

  4. Top | #34
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Online bestelling af laten leveren in villa

    En als je het via de CC hebt besteld is het verzekerd ook, tevens kan je je geld terug laten boeken als jij het artikel niet hebt ontvangen.

    En als ze dat daar doen zal het inderdaad gewoon kunnen, hier in NL zetten ze geen pakjes voor de deur. Geeft wel aan hoe dingen hier verpest zijn door mensen die niet van andermans spullen af kunnen blijven.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-02-11 om 17:39. Reden: fqe


  5. Top | #35
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Online bestelling af laten leveren in villa

    Wij hebben anderhalf jaar geleden 16 dagen in een villa in Bradenton gezeten. De eerste week heel veel online besteld en de 2e week werd alles heel netjes afgeleverd. Of het nu UPS, Fedex of USPS was alles werd voor de deur neergezet. Dit is zo normaal in Amerika dat er inderdaad weinig tot niets word gestolen.

    Alles ook betaald met Nederlandse cc kaarten. De enige firma die geen nl cc accepteerde was Crocs. Wat we bij Crocs wilde bestellen hebben we vervolgens via Amazon besteld en werd gewoon afgeleverd.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  6. Top | #36
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Online bestelling af laten leveren in villa

    Bij Converse bestellen kun je gevoeglijk vergeten. Die doen dat niet op buitenlandse CC's.
    Ik heb daar al een ellenlange discussie over gevoerd met Converse, maar helaas, no chance.

    Wij hebben daarop maar bij Zappo's besteld (waren geen customized, maar wel special models) en dat gaat super. Binnen 24 uur in huis.
    Die doe ook Uggs, al zou je die ook bij de Ugg winkel of The Walking Company kunnen bestellen.

    Wij bestellen bijna iedere vakantie wel dingen online en die worden altijd geleverd. Als je niet thuis bent staan ze netjes voor de deur. En i.h.a. blijven ze daar ook staan, terwijl je dat in NL nog geen 10 minuten lukt :-(
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #37
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Online bestelling af laten leveren in villa

    yep zappos is geweldig met leveringen aan huis de volgende dag is staat het gewoon voor de deur

  8. Top | #38
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    40

    Standaard Kopen bij winkels en laten afleveren bij villa

    Hallo,

    Ik realiseer me dat dit onderwerp al eerder aan de orde is geweest, maar niet recent. Binnenkort gaan we weer naar Florida (jippie) maar ik wil graag wat dingen bij Walmart bestellen site-to-store of bij winkels en bij de villa laten afleveren. Maar hoe anderen dit, want Walmart accepteert alleen Amerikaanse creditcards, toch?
    Ik ben hier een paar jaar geleden mee bezig geweest omdat ik een autostoeltje wilde bestellen dat dan klaar zou liggen in een winkel als ik aankwam, maar dat is toen nooit gelukt.

    Iemand tips? Alvast super bedankt.

  9. Top | #39
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Kopen bij winkels en laten afleveren bij villa

    De meest recente ervaringen geven aan dat dit bij Walmart niet meer lukt. Ik heb 3 bladzijden correspondentie met Walmart met de uiteindelijke uitkomst; Njet.
    Ik zal, als ik er aan denk, volgende week nog eens live informeren, want misschien dat het in de toekomst teruggedraait word, net als de akkefietjes met debit en cashback vorig jaar.
    In store bestellen en aan de villa laten afleveren heb ik persoonlijk geen ervaring mee. Ik denk dat de levertijd dan wel belangrijk is, anders wordt het misschien afgeleverd als jij al weer in NL bent.

    Bij andere zaken, bijv. Zappos, Amazon, lukt het nog wel. Daar zijn al weer enkele bestellingen van onderweg naar "onze" villa
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #40
    Vaste Bezoeker Frans45's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    73

    Standaard Re: Kopen bij winkels en laten afleveren bij villa

    Het alternatief is een debet cc kaart aanvragen dat werkt wel, alleen dient hij niet gekoppeld te zijn aan een bakrekening.
    Afgelopen september voor ruim $800 besteld Site too store en was geen enkel probleem.
    Vorige week bij Seaworld jaar tickets besteld en ook totaal geen probleem, en binnen 10 seconden de tickets ( vouchers ) ontvangen.
    Mijn zwager probeerde dat afgelopen weekend met zijn normale cc maar kreeg als antwoord dat er geen acceptatie met europese cc te verkrijgen is.
    Daarna met mijn debet cc kaart gedaan en toen ook geen probleem en de vouchers waren direkt te printen.
    Bijkomend voordeel was dat de koers realtime was gecontroleerd via beursgorilla.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •