Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Even voorstellen: Brustje (Patricia)

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Vlijmen, Noord-Brabant
    Berichten
    13

    Standaard Even voorstellen: Brustje (Patricia)

    Hoi,

    We gaan 24 maart met het hele gezin naar Florida (Orlando) voor 16 dagen.

    In 2006 zijn we ook in Amerika geweest. Toen zijn we met z'n 2en van New York naar Miami gereden. Een prachtige reis. We verlangen al zo lang terug naar Amerika, dat het er nu toch weer van gaat komen.
    Ja, met 2 kleine kinderen. Niet iedereen zou zo'n vliegreis aandurven. En wij? Nou we zien wel hoe het gaat. Ze hebben nog niet eerder gevlogen, dus spannend hoor.

    Groetjes Patricia

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker Wen's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    61

    Standaard Re: Even voorstellen: Brustje (Patricia)

    Hallo Patricia,

    Ten eerste welkom hier, ben ook pas nieuw .. Hoe oud zijn jou kindjes? en heb je al eerder gevlogen met ze?

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: Brustje (Patricia)

    Welkom op dit forum voor de Florida liefhebbers en fanaten, hier is zo goed als alles te vinden omtrent Florida en vakantie vieren.

    De reis komt er al met rasse schreden aan dus de voorbereidingstijd is nog maar kort, maar dat komt vast allemaal helemaal goed.

    Wat betreft het vliegen met kleine kinderen daar is al veel over geschreven maar het belangrijkste is dat de ouders niet gestrest zijn omdat dat overslaat naar de kinderen. Verder zorgen dat er voor de kinderen vermaak mee gaat in de handbagage, wat te snoepen natuurlijk en eventueel een cadeautje om ze mee te porren onderweg.

    Wij hebben al aardig wat vliegreizen gemaakt met onze zoon die inmiddels 6 is en hij vindt het helemaal geweldig om te vliegen, dit jaar vliegen we voor het eerst met een baby die op het moment van vliegen 6 maanden oud is. Maar ook daar verwachten we weinig ellende mee.

    Wat ook nog even belangrijk is is dat kinderen meer last hebben van hun oren tijdens het opstijgen en landen, dus bereid ze er op voor dat ze moeten drinken/snoepen of iets dergelijks tijdens deze periode. Wat ook kan is speciale earplugs halen bij de drogist welke deze druk ook verminderen op de oren.

    Voor wat betreft de voorbereiding, het meeste is al beschreven en kan je iets niet vinden schroom niet en vraag gerust, het antwoord volgt meestal in korte tijd.

    Succes met de verdere voorbereiding.


  4. Top | #4
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Vlijmen, Noord-Brabant
    Berichten
    13

    Standaard Re: Even voorstellen: Brustje (Patricia)

    Hoi Wen en verwijderd,

    Bedankt voor jullie reactie en de tips. De kinderen zijn 2 en 3 jaar en we hebben nog nooit eerder met ze gevlogen. Ik ben benieuwd hoe ze het vinden.

    Groetjes Patricia

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker Wen's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    61

    Standaard Re: Even voorstellen: Brustje (Patricia)

    Ik wil graag van je horen hoe het verlopen is.. Hebben jullie een rechtstreekse vlucht?

  6. Top | #6
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Vlijmen, Noord-Brabant
    Berichten
    13

    Standaard Re: Even voorstellen: Brustje (Patricia)

    Hoi Wen,

    We hebben helaas geen rechtstreekse vlucht. We vliegen via Atlanta. Wat maakt dat je geinteresseerd bent in onze reis? Wat wil je specifiek weten of lezen? Of vind je het gewoon leuk? Heb je ook kinderen?
    Groetjes Patricia

  7. Top | #7
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Even voorstellen: Brustje (Patricia)

    Hallo Patricia,

    Welkom op dit informatieve forum, hier kun je werkelijk alles vinden om er een onvergetelijke vakantie van te maken. Genoeg experts zitten hier om jullie met raad en daad bij te staan in de zoektocht naar dat ene antwoord wat je zo graag wilt weten voor dat je vliegt ;-)
    Ik kan je gerust stellen, onze kinderen waren nog baby toen ze de lucht in gingen, zijn nu 13 en 16 jaar hebben het altijd prachtig gevonden en kijken elke keer weer uit naar de vliegreis... (de oudste gaat zelfs de opleiding volgen voor beroepsvlieger) Dat zeggende geeft natuurlijk geen garantie voor jullie kids, maar over het algemeen heb ik weinig last van de kinderen aan boord.... En ik vlieg zeer regelmatig! Neem alleen een goed flesje mee, water is er aan boord, kun je voeding en/of drinken geven bij starten en landen. Met name de landing is belangrijk dat hij/zij dan dorst heeft en aan de fles gaat, dan hebben kids het meeste last van hun oren.
    Ongeveer 30 minuten voor de aankomsttijd wordt de landing ingezet.
    Zorg ook dat je neusspray bij je hebt, zeker kids zijn vaak verkouden, bij verkoudheid echt veel spuiten en hun neus schoon/leeg houden. Bij verkoudheid is risico op gehoorbeschadiging aanwezig!! Dus let daar goed op. Zelf kun je aan de kauwgom
    ;-)
    Een spelletje meenemen is ook een uitkomst, hoewel de meeste maatschappijen allerlei spelletjes aan boord hebben voor de kinderen, die delen ze al voor de start uit.
    Stel dat het echt niet lukt heeft het cabine personeel nog altijd een wondermiddel....

    Veel plezier bij jullie voorbereidingen, en vraag gerust als je iets wilt weten en het niet kunt vinden!!

    Greetz, Remco

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker Wen's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    61

    Standaard Re: Even voorstellen: Brustje (Patricia)

    Hallo Patricia,
    Ik ben genitereseerd omdat we zelf in September naar Florida willen gaan, en wij vliegen dan ook voor het eerst met ons zoontje van 2..
    Groetjes Wen
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-02-11 om 05:04. Reden: fqe

  9. Top | #9
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Vlijmen, Noord-Brabant
    Berichten
    13

    Standaard Re: Even voorstellen: Brustje (Patricia)

    @ Remco: Bedankt voor de tips. Ik zal morgen meteen neusspray kopen. En ik ben benieuwd naar dat wondermiddel... Kun je een tipje van de sluier oplichten?
    @Wen: Ik heb ook jou "Even voorstellen" gelezen. Ik heb onze reis ook helemaal zelf geregeld. Alles geboekt via internet. Natuurlijk is het wel makkelijk als je alle dagen op dezelfde locatie verblijft, maar niet noodzakelijk. Je vlucht moet je als eerste boeken. Daarna je verblijfsplaats en dan nog de auto. Prijzen op internet schommelen iedere dag en je moet een beetje geluk hebben. Onze vlucht naar Orlando kost bij KLM maar 436 euro via de actie Werelddeals. 2 dagen later koste de vlucht al weer 150 euro meer... En ons huis hebben we bij Bookings.com geboekt. Aangezien we landen om 23.15 uur was voor ons belangrijk dat je de auto 24 uur per dag kunt ophalen en dat kan bij de grotere autoverhuurmaatschappijen. Wij hebben via eautohuur.nl geboekt bij Alamo. Schilt voor ons ook flink veel geld. En natuurlijk is belangrijk dat je dan in je accomodatie kunt. Bij de onze moet een sleutelkluis aanwezig zijn met een envelope met de sleutel erin. Ben benieuwd of het goed werkt. Ga er wel vanuit. Na zo'n lange reis ben je dan blij dat je er bent. Als je nog meer wilt weten, dan hoor ik het wel. Succes met jullie reis.

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker Wen's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    61

    Standaard Re: Even voorstellen: Brustje (Patricia)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r.teeuwsen Bekijk Berichten
    Ik heb je een PB'tje gestuurd wat betreft dat 'wondermiddel'
    Nou Remco, je houdt het wel spannend zo! Ik ben ook nieuwsgierig hoor :-k haha..



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •