Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: Even voorstellen: Wen

  1. Top | #11
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: Wen

    Gewoon zorgen dat je alles keurig boekt en zelf een lijst maakt met wat je geregeld hebt. Wij hebben zelf altijd een leitz mapje waar we alle papieren/prints op volgorde in doen.

    Daar gaat op volgorde in het mapje, dus bv:

    - Smart parking Schiphol
    - Uitdraai vluchtgegevens (vanwege E-tickets heb je allene nog paspoort nodig)
    - Uitdraai ESTA (niet noodzakelijk, maar ik vind het fijn die toch mee te hebben)
    - Voucher van de huurauto
    - Gegevens van de geboekte hotels, geboekte villa of condo
    - Vouchers van geboekte parken tickets of de tickets zelf.

    Zo kunnen wij altijd op volgorde bij de papieren die benodigd zijn en is er geen stress om de papieren te zoeken in de bagage. Dit mapje zit altijd in de laptop tas die wij mee nemen.

    Gewoon een lijstje maken met wat je moet regelen en per punt welke je hebt geregeld afstrepen. Mijn ervaring is dat als wij het zelf regelen dat wij beter voorbereid op pad gaan dan als we alles door het reisbureau laten regelen.


  2. Top | #12
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Even voorstellen: Wen

    Zo'n mapje heb ik ook. Het enige wat er uit komt is de auto-voucher, maar ik vind het gewoon makkelijk.
    De volgorde is bijna identiek :-) En het boodschappenlijstje zit er natuurlijk ook in :mrgreen:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #13
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Even voorstellen: Wen

    Bij ons zit er ook dat allemaal in en ook onze reisverzekering, je weet maar nooit hé.
    Love to Travel

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Berichten
    93

    Standaard Re: Even voorstellen: Wen

    Je moet ook goed checken of je gedekt bent voor extra medische kosten. Bij de meeste (standaard) reisverzekeringen is dit tot een bepaald bedrag (bijv. € 10.000). Ik ben nl. ooit een week opgenomen geweest in Naples, kosten $ 18.000!! Gelukig was ik gedekt voor extra ziektekosten en gezien je partners achtergrond lijkt me het wel iets om rekening mee te houden.

    Verder gewoon genieten he!!

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker Wen's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    61

    Standaard Re: Even voorstellen: Wen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gonniegans Bekijk Berichten
    Je moet ook goed checken of je gedekt bent voor extra medische kosten. Bij de meeste (standaard) reisverzekeringen is dit tot een bepaald bedrag (bijv. € 10.000). Ik ben nl. ooit een week opgenomen geweest in Naples, kosten $ 18.000!! Gelukig was ik gedekt voor extra ziektekosten en gezien je partners achtergrond lijkt me het wel iets om rekening mee te houden.

    Verder gewoon genieten he!!
    Dat zijn nog eens bedragen he, maar met die verzekering wordt zeker weten rekening gehouden..

  6. Top | #16
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Even voorstellen: Wen

    Zelf regelen vinden wij veeeeeeeeel leuker , en je kunt rekening houden met je eigen wensen.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •