Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: Volledige dagen Disney World

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    42

    Standaard Volledige dagen Disney World

    Dag iedereen

    Komende maand juli ga ik voor de eerste maal richting Disney World.
    Heb me ondertussen al lid gemaakt op TourGuideMike en daar raadt iedereen mij aan om geen ganse dagen in de parken te vertoeven...

    Ja ik weet dat het één van de drukste periodes is van het jaar, en ja ik weet dat het er heel warm zal zijn maar heeft iemand hier ervaring met het blijven in een park vanaf het openingsuur tot sluiting? Of is het echt gekkenwerk?

    Eventjes erbij vermelden dat ik 5 dagen Disney gepland heb op 10 dagen Orlando. De bedoeling is om voor elk park 1 dagen te voorzien, behalve voor Epcot 2 dagen (1 dag Future World, 1 World Showcase)

    iverson

  2. Top | #2
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Volledige dagen Disney World

    Wij zijn vorig jaar in juli ook één dag naar Magic Kingdom geweest. En ook nog wel op een zondag. Wij waren er van 's morgens 10 tot 's avonds 10. Overdag viel de drukte ons wel mee. Dan is alles verdeeld over de attracties. Regelmatig zelf even ergens gaan zitten om rust te nemen. Het was wel warm. Vaak even de schaduw opgezocht om in te lopen. Alleen 's avonds met het vuurwerk was het gekkenwerk. We kwamen het park haast niet meer uit. We hebben de parade niet meer gezien om voor de drukte aan het park uit te gaan, maar dat was al haast niet te doen. We hadden maar 1 dag voor Disney dus het was alles of niets. De volgende dag rust genomen in een waterpark en de drukte was alweer vergeten.

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    42

    Standaard Re: Volledige dagen Disney World

    Dank je Hrjhaan!

    Welke datum was dit in juli? Was dit rond 4 juli of op het einde van de maand?
    Onze dag staat gepland op 6 juli..maar volgens TourGuideMike is dit wel een "groene dag"...

    iverson

  4. Top | #4
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Volledige dagen Disney World

    Volgens mij was het zondag 18 juli. Je zou even kunnen teruglezen op ons web-log.

  5. Top | #5
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Volledige dagen Disney World

    Juli word in florida zelf omschreven als 'low season' het echte hoogseizoen voor hen is de kerstperiode. Wijzelf gaan ook in juli en hebben ook volledige dagen Disneyparken opstaan (wel wanneer Tourguide Mike ze als groene dagen opzet). Ik denk dat het er ook een beetje vanaf hangt of je al dan niet een 'zonneklopper' bent en goed tegen de warmte kan. Natuurlijk wat de schaduw opzoeken, eens in een attraktie heb je daar geen last meer van, die beschikken toch allemaal over airco (soms iets té veel) en op tijd wat drinken. Maar moet wel te doen zijn hoor! wij laten ons er niet voor afschrikken. Geniet ervan!

  6. Top | #6
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Volledige dagen Disney World

    Ik persoonlijk vind het enorm zwaar wij gingen vroeg naar het park tegen 1 uur gingen wij terug naar het hotel en s avonds terug naar het park . Ondertussen lagen wij aan het zwembad of gingen wij shoppen

  7. Top | #7
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Volledige dagen Disney World

    Wij doen ook wel eens een volle dag Disney, zelfs met onze zoon erbij van nu jaar. Echter is het wel zo dat we dan in een rustiger tempo door de parken gaan en ook geregeld even ergens gaan zitten om wat te drinken/eten.

    Echter zijn wij nog nooit in Juli in Florida geweest, belangrijk met de warmte is vooral ruim voldoende drinken en de zon mijden op het midden van de dag door dan wat meer binnen attracties te doen.

    Maar probeer dat niet alle dagen achter elkaar te doen, dan kom je gebroken terug van je vakantie.


  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    42

    Standaard Re: Volledige dagen Disney World

    Bedankt voor alle reacties!
    Nee, niet al ons dagen Disney zullen achter elkaar vallen. Er zit steeds een rustdag tussen...
    Iemand nog met reisverslagen over Disney in juli?

    iverson

  9. Top | #9
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Volledige dagen Disney World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iverson Bekijk Berichten
    Iemand nog met reisverslagen over Disney in juli?
    Ehhh.., misschien in het overzicht reisverslagen? Anders in dit rijtje.



  10. Top | #10
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Volledige dagen Disney World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iverson Bekijk Berichten
    Bedankt voor alle reacties!
    Nee, niet al ons dagen Disney zullen achter elkaar vallen. Er zit steeds een rustdag tussen...
    Iemand nog met reisverslagen over Disney in juli?

    iverson
    Wij waren vorig jaar in juli in Orlando en hebben alle Disney parken bezocht en ook Universal studios en Seaworld.
    Zie http://villavacationflorida2010.blogspot.com/
    Onze rustdagen bestonden uit shoppen haha.

    Succes met de voorbereidingen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •