Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 18 van de 18

Onderwerp: Florida Apps voor Android

  1. Top | #11
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Florida Apps voor Android

    Florida Park Service heeft een nieuwe, gratis app.
    Deze interactieve handleiding geeft je on-the-go toegang tot Florida's 171 state parks, wandelpaden en historische plaatsen, compleet met gedetailleerde informatie over campings, voorzieningen, faciliteiten kaarten, routebeschrijvingen en nog veel meer. Zie http://content.govdelivery.com/bulle...d/FLDEP-6bc1ef
    De app vind je in de Play Store onder Florida State Parks (Directe Link)

    Iemand die deze app eens grondig wil bekijken en hier een korte of uitgebreidere review van wil geven?

    Laatst gewijzigd door Njit; 15-02-13 om 20:27.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #12
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: Florida Apps voor Android

    Bedankt Daan voor je tips. Ik heb de app voor de Disney Parken gedownload en het lijkt me een handige app, die bovendien interactief is: terwijl je in de rij staat kun je een schatting van de wachttijd aan de app doorgeven. Ik neem aan dat de app een gemiddelde neemt van alle ontvangen wachttijden en die laat zien per attractie. Parade times zijn ook te zien. Het enige nadeel is dat ik niet het hele scherm op m'n toestel kan zien (een deel verdwijnt onder de onderste rand), maar dat kan aan het kleine scherm van mijn smartphone liggen.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  3. Top | #13
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: Florida Apps voor Android

    @Michael66 - Florida State Parks Outdoors Guide
    Korte review:
    De app wilde niet laden op mijn smartphone omdat er geheugenruimte ontbrak. De app is dan ook een flinke jongen (45MB meen ik). Ik heb de app wel kunnen testen via een Android simulator op m'n laptop.
    Het is een zeer volledige app met heel veel informatie over allerlei soorten parks, reserves, preserves, trails, piers, etc. Zoeken kan via de volledige lijst, per activiteit, per regio, per categorie en via de "parks near me" icon. GPS mogelijkheden ontbreken ook niet. Maar vreemd genoeg ontbreken net de parks waarop ik wilde zoeken: Tosohatchee State Reserve, Merrit Island National Wildlife Refuge, en de Blackpoint Wildlife Drive. Diverse pogingen gedaan via de eerder genoemde zoekmogelijkheden, maar het lijkt erop alsof ze niet in de database zijn opgenomen...
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  4. Top | #14
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Florida Apps voor Android

    Merritt Island Wildlife Refuge en daarbinnen de Blackpoint Wildlife Drive zijn toch geen Stateparks? Je vindt ze daarom ook niet op de website van de Florida Stateparks.

  5. Top | #15
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: Florida Apps voor Android

    Maar er staan wel Reserves en Preserves op, zelfs trails. Blijkbaar vallen de diverse Refuges buiten de boot, wat ik wel gek vind want die zijn toch ook de moeite van het vermelden waard zou ik zeggen. Ik ga het de auteur gewoon even vragen.

    Het antwoord van de app maker is als volgt:

    Thank you for inquiring. Because we partner with the Florida Department of Environmental Protection to create the app, we are limited to including only the areas that fall under their management. Merritt Island is a national, not state, wildlife refuge managed by the U.S. Fish & Wildlife Service. Likewise, Tosohatchee Wildlife Management Area is not managed by the Florida DEP but by the Florida Fish & Wildlife Conservation Commission.

    Laatst gewijzigd door ekkie50; 19-02-13 om 16:01. Reden: Antwoord toegevoegd van de app maker
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  6. Top | #16
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Florida Apps voor Android

    Google field trip, handig voor in Florida.
    http://www.wired.com/gadgetlab/2013/...ield-trip-ios/

  7. Top | #17
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Florida Apps voor Android

    Handig voor als je bijvoorbeeld de menu-kaart wilt vertalen.

    Google maakt offline vertalen op telefoon mogelijk

    Google maakt met een update van de vertaalapplicatie voor Android offline vertalen van en naar 50 talen mogelijk. Ook Nederlands wordt ondersteund.
    De Google Vertalen-app voor Android kon al vertalen door te communiceren met de servers van Google. Dat betekent echter dat er een internetverbinding nodig is. Juist in het buitenland, waar de app om gesprekken of teksten te vertalen van pas komt, hebben veel gebruikers geen verbinding met het internet.
    Dat probleem lost Google nu dus op door offline vertalen beschikbaar te maken.

    Downloaden
    De taalpakketten moeten dan wel gedownload worden. Gaat een Nederlandse gebruiker op vakantie naar Frankrijk, moet hij dus van tevoren het Nederlandse en Franse pakket downloaden.

    Bron: http://www.nu.nl/gadgets/3382791/goo...-mogelijk.html
    Download: https://play.google.com/store/apps/d...ranslate&hl=nl
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #18
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Florida Apps voor Android

    Strandtrip app!


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •