Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 10 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 96

Onderwerp: Roadmap / wegenkaart Florida

  1. Top | #1
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard Rand McNally 2005 Road Atlas

    Rand McNally 2005 Road Atlas



    A trusted resource on the road and at home!
    With millions of copies sold every year, Rand McNally's Road Atlas is America's best-selling road atlas. Drivers rely on our Road Atlas for reliable on-the-road navigation and pre-trip planning.

    With individual road maps of every U.S. state and Canadian province, a one-page overview of Mexico, and detailed insets of more than 300 cities and 20 U.S. National Parks, the 2005 Road Atlas is the essential resource for road travel in North America.

    The new edition incorporates more than 3,700 updates – new highway numbers, new exits, new road construction projects, and much more – to give you the most recent information around.

    The book is also integrated with randmcnally.com via Express Access Codes on maps and features that link to even more detailed information on thousands of points of interest, attractions, road construction updates, and mileage.

    Features include:

    Individual road maps of every U.S. state and Canadian province, a one-page overview of Mexico, and detailed inset maps of more than 300 cities and 20 U.S. National Parks
    Road construction sites highlighted on the maps; road construction and road condition hotlines and website info for every state and province
    Unique codes on map and feature pages offer quick access to detailed information on points of interest, attractions, weather, mileages, and more at randmcnally.com
    The fourth annual Rand McNally "Best of the Road™" editorial feature, which identifies five new road trips with top stops along the way for dining, shopping, sightseeing, and fun.
    An "American Oddities" feature listing interesting and unusual places to visit in the United States
    A handy list of hotel chain toll-free phone numbers for easy access from the road or at home
    A complete list of tourism contacts for every U.S. state and Canadian province
    Mileage chart with more than 5,400 mileages
    Mileage and driving times map
    15.375" x 10.875"; 144 pages.

    http://www.randmcnally.com

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Heb je een bepaalde reden om die atlas hier neer te zetten? Heeft hij jou bijzonder geholpen bijvoorbeeld?
    Ik denk, dat Rand McNally je dankbaar is voor deze reclame, maar persoonlijk vind ik de gratis AAA kaarten heel fijn en de tourbooks fantastisch wat betreft het aangeven van bezienswaardigheden onderweg. Met een ANWB lidmaatschap kun je die volgens mij ook bij AAA ophalen.

  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard Rand Mc Nally - The Road Atlas

    Beste Petra,

    aangezien er nogal wat vragen over de Rand Mc Nally Road Atlas werden gesteld op het 'oude' florida-prikbord, leek het mij handig om dit onderwerp gelijk te plaatsen met www link.

    Tijdens onze vakantie in Florida heeft deze atlas ons bijzonder goed geholpen. Wij zijn er dan ook zeer tevreden over.

    In Amerika heb ik meer road-atlassen gezien maar ik vond deze naar mijn mening het beste en volledigste er uit zien.

    Het kan natuurlijk zijn dat iemand anders een andere atlas fijner vindt, dat kan. Tips over een andere usa road atlas? Plaats het dan op
    dit forum.

    Het gaat mij er niet om reclame te maken voor Rand Mc Nally maar puur om mensen te helpen bij het vinden van een goede usa road Atlas en Rand Mc Nally is er een van.

    Overigens wordt er op dit forum overal 'reclame' gemaakt voor allerlei sites, dat moet kunnen anders kom je toch nergens als florida leek/kenner?

  4. Top | #4
    Newbie Silvia's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    11

    Standaard

    Ook wij zijn zeer te spreken over de Rand McNally. Het eerste jaar dat we naar Florida zijn gegaan heeft hij zijn dienst bewezen.

    Wij gebruikten deze atlas vroeger ook op het werk. Dit vanwege de kaarten van alle staten. In deze atlas staan zelfs heel veel kleine dorpjes.

  5. Top | #5
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard Re: Rand Mc Nally - The Road Atlas

    Bedankt voor je beschrijving van deze atlas, Rene. Zoals ik al schreef vind ik zelf AAA erg goed, maar ja, je hebt wel een kaart en een tourbook, dan. We hebben al een heel stel dingen gezien, waar we anders niet van hadden geweten, dankzij die tourbooks.

    En als we van punt A naar punt B willen print ik meestal een Mapquest kaartje uit met routebeschrijving.

    Maar we reizen veel en door vele staten en zo af en toe zijn we even de weg kwijt . We hebben daarbij al heel veel hulp ondervonden van onze American Map atlas ( http://www.americanmap.com/product.a...416%2D2522%2D0 ). Het fijne van deze atlas is, dat hij in een spiraal gebonden is.

    Begrijp me goed, ik heb niets tegen Rand McNally, het is het best bekende bedrijf op dit gebied in de VS. Maar er zijn ook goede alternatieven .
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-09 om 03:55. Reden: full quote eruit

  6. Top | #6
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard Road Atlas

    Beste Petra,

    het is maar goed dat je kan kiezen uit meerdere road atlassen.
    Iedereen moet zelf maar bepalen voor welke road atlas hij/zij kiest.

    Naast de road atlas van Rand Mc Nally hadden we ook nog een reisboek van The Rough Guide - Florida.
    In dit reisboek staan alle belangrijke bezienswaardigheden van Florida beschreven.

    Persoonlijk vind ik The Rough Guide een prima reisboek wat overigens in het Engels is geschreven.

    Aangezien ik plannen heb om weer naar USA te gaan heb ik nog wat reisboeken van http://www.roughguides.com/ besteld bij www.proxis.be .
    Het mooie van proxis is dat je vanaf 25 euro geen verzendkosten hoeft te betalen.

    Groetjes,

    René

  7. Top | #7
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Ik heb hier thuis de cd-rom Tripmaker van R.McN en zoek hierop de routes vast uit en print ze dan ook uit. Een hele hoop voorpret en ook zeer gedetailleerd. Maar onderweg is de roadatlas superhandig. Of de cd-rom in de laptop. Voor een paar euri's bij de amazone dotkommetjes.

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heerenveen
    Berichten
    18

    Standaard Re: Rand Mc Nally - The Road Atlas

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Petra/VS
    Zoals ik al schreef vind ik zelf AAA erg goed, maar ja, je hebt wel een kaart en een tourbook, dan. We hebben al een heel stel dingen gezien, waar we anders niet van hadden geweten, dankzij die tourbooks.
    Ik ben het met je eens Petra.

    Naast een Rand McNally RoadAtlas (de 2005 versie is alweer onderweg naar mij... :wink: ), zijn de Tourbooks van AAA eigenlijk ook onmisbaar. Afgelopen zomer heb ik, op vertoon van mijn ANWB-pas, een viertal tourbooks gekregen alsmede wegenkaarten van diverse staten. Handig voor mijn volgende trip naar Amerika.

    Groet,

    Roland

  9. Top | #9
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard

    Ik vond de Rand McNally ook erg goed, koop hem niet in Nederland (ANWB) of via de site maar bij Wal Mart of Target. Ik heb de grote daar voor nog geen $5 gekocht en dan staan ook nog eens alle vestigingen van WalMart of target erin vermeld (afhankelijk van waar je hem koopt).
    In Nederland kost de atlas toch gauw €20. En Wal Mart is altijd leuk...... en als je echt op zeker wil gaan huur dan een auto bij Hertz (via Hotelplan, erg goedkoop kijk maar in hun gids) met Neverlost nagvigatie. Kost weinig, is inclusief Yellow Pages en werkt perfect.

  10. Top | #10

    Standaard Wegenkaart Florida

    Wie weet waar ik wegenkaarten van Florida kan bestellen?
    Liefst niet van die uitklapbare, die zijn niet zo handig voor in de auto.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •