Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 31 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 310

Onderwerp: Tickets voor SeaWorld-Busch Gardens-Aquatica

  1. Top | #11
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Jaarkaart Busch Gardens/Seaworld/Aquatica

    Als ik dit stukje lees dan ga ik uit van Date of Purchase: http://commerce.4adventure.com/eStor...x#funcardvalid

    Q: What if I want to buy a 1 Year (or 2 Year) Passport before my current Fun Card expires?
    A: When you upgrade your Fun Card to a new Passport, your new expiration date will be 12-months (or 24-months) from date of purchase of your new Passport product. Your benefits will be effective immediately.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #12
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Jaarkaart Busch Gardens/Seaworld/Aquatica

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelis10 Bekijk Berichten
    Weet iemand of het mogelijk is om tegen inlevering van mijn tickets alsnog een jaarkaart te krijgen.
    En zo krijgen we steeds meer inzicht in de (on)mogelijkheden van de verschillende tickets want we weten nu het verschil tussen een funcard en een passport ook. \\/Anheuser Busch is zeer klantvriendelijk, ik zou ze even een mailtje sturen en de vraag voorleggen. Vermeld de gegevens van je e-tickets. Ze lossen het dan vast voor je op. Voor wat betreft de kosten van een jaarkaart denk ik dat je zelf het best even op de site kunt kijken, hier staan de prijzen duidelijk op vermeld.


    Uit de FAQ's:

    What can I do if I'm not satisfied with the product I've purchased?
    If you are not satisfied with the product you purchased, please contact us at



  3. Top | #13
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Jaarkaart Busch Gardens/Seaworld/Aquatica

    @Teleton: Het lastige is dat je ze niet kunt mailen. Ze doen zo'n beetje alles per telefoon. Klik op de site maar eens op "contact us".

    @Njit: Dat had ik ook gevonden, maar daar gaat het om het omzetten van het ene ticket naar het andere, waarvoor ik kan begrijpen dat ze de aankoopdatum gebruiken. Maar voor een nieuwe jaarkaart ... ik weet het gewoon niet. Van de week toch maar eens gaan bellen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #14
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Jaarkaart Busch Gardens/Seaworld/Aquatica

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    @Teleton: Het lastige is dat je ze niet kunt mailen. Ze doen zo'n beetje alles per telefoon. Klik op de site maar eens op "contact us".
    Zie http://www.buschgardens.com/BGT/pi_contact_us.aspx

    Daar staat gewoon een knopje met een Online Form
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #15
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Jaarkaart Busch Gardens/Seaworld/Aquatica

    Ik heb hun een mailtje gestuurd over wat andere informatie en kreeg keurig zelfs 2 mailtjes terug op dezelfde vraag. Het heeft wel even geduurd ik schat een week of 3 maar ik heb in ieder geval antwoord gekregen. Ze hebben inderdaad er wel een telefoonnummer bij gegeven voor als ik nog nadere informatie nodig had.

    groetjes Monique

    P.s. ik heb intussen op hun site gekeken maar vraag me in ons geval af of het zin heeft om een jaarkaart te nemen. Maar daar hebben we dus nog even de tijd voor om over na te denken.

  6. Top | #16
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Jaarkaart Busch Gardens/Seaworld/Aquatica

    Thanx. Bericht is verzonden. Even afwachten wat ze zeggen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #17
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Jaarkaart Busch Gardens/Seaworld/Aquatica

    En nu al antwoord ontvangen:

    Thank you for contacting Busch Gardens Tampa. If you purchase a pass online, and you pick the Print At Home option, then the pass starts from the first day of use.
    If you have any more questions, please feel free to contact us.
    Guest Correspondence Team
    Busch Gardens Tampa
    OK, da's mooi. Die ga ik dus aanschaffen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #18
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Jaarkaart Busch Gardens/Seaworld/Aquatica

    Da's dan best gunstig.. als je weet dat je 2x in hetzelfde jaar gaat dan is het wel goedkoper (denk ik tenminste - heb het niet uitgerekend).
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #19
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Jaarkaart Busch Gardens/Seaworld/Aquatica

    Mijn keuze:
    1. Met een "gewone" 3-parken kaart kun je de drie parken een week lang onbeperkt bezoeken. Ik verblijf drie weken in Florida en wil niet verplicht in één week die parken doen, kijk liever wanneer ik er zin in heb.
    2. We willen met onze vrienden die in Florida wonen naar Busch Gardens. Waarschijnlijk in de eerste week. Maar het kan zomaar zijn dat door hun gezondheidstoestand het een week later wordt, of nog later. Die flexibiliteit heb ik met de jaarkaart (zou ook met de fun-card kunnen).
    3. Dit jaar valt de schoolvakantie laat (we vertrekken 29 juli). Volgend jaar vroeg (ik denk dat we rond de 18e juli vertrekken). Dus de jaarkaart is tijdens onze volgende vakantie ook nog geldig.
    Mijn opties (er zijn er uiteraard meer) en bijbehorende prijzen (afgerond en incl. 6,5% salestax):
    • Een "normaal" ticket voor SW+BG+AQ kost $133 = €85. Daarmee kun je gedurende een week onbeperkt de drie parken in.
    • Een "normaal" ticket voor SW+BG kost $96 = €61. Daarmee kun je gedurende een week onbeperkt de twee parken in.
    • Een fun-card voor SW+BG kost $141 = €90. Dat ticket is geldig t/m 31-12-2008. Aanvulling met AQ heb ik niet gevonden.
    • Een jaarkaart voor SW+BG+AQ kost $213 = €136 en is vanaf de eerste dag van gebruik een jaar geldig. Parkeren is dan gratis (normaal $10 per keer) en je krijgt 10% korting op food&beverage en Merchandise. Met een beetje geluk kun je daar twee zomervakanties mee vooruit. Dat is dan $107 = €68 per vakantie.
    • Een 2-jaar ticket voor SW+BG+AQ kost $298 = €190. Zelfde voorwaarden en voordeeltjes als de jaarkaart. Met een beetje geluk kun je daar drie zomervakanties mee vooruit. Dat is dan $100 = €63 per vakantie.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-05-08 om 10:28.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #20
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Jaarkaart Busch Gardens/Seaworld/Aquatica

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    heb het niet uitgerekend.
    Nou vooruit; voor de liefhebbers nog een rekenvoorbeeldje. Michael 66 was me al voor maar deze stond al klaar en je kunt je voordeel niet vaak genoeg berekenen:

    Een 2-park passport Seaworld/Aquatica kost bijvoorbeeld 159,95 voor 1 jaar. Wanneer je twee keer een E ticket koopt van 79.95 ben je net zoveel geld kwijt.

    Het voordeel van het passport haal je uit de parkeerkosten, de korting op food & beverage en aankopen in het park. Bovendien kan je de parken ongelimiteerd bezoeken en zit je niet aan die 7 dagen vast.

    Als je een kaart voor 2 jaar koopt, loopt het voordeel nog verder op. Dezelfde kaart kost dan 239,75, wat bij vier reizen neerkomt op zestig euro per keer. Stel dat je ieder park 2 keer bezoekt, onder aftrek van je parkeerkosten betaal je dan nog maar 20 dollar voor de entree.

    The more you spend, the more you safe....8-[





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •