Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Oude refill-bekers meenemen?

  1. Top | #1
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Oude refill-bekers meenemen?

    Wij hebben twee jaar geleden refill-bekers gekocht bij Seaworld, en konden deze toen ook gebruiken bij Aquatica en Busch Gardens.

    Kunnen wij deze bekers nu opnieuw meenemen en gebruiken? En dan alleen voor refill betalen ofzo?
    Of zijn die bekers maar één seizoen bruikbaar en moeten we nu dus nieuwe aanschaffen?

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Berichten
    30

    Standaard Re: Oude refill-bekers meenemen?

    Ik denk een nieuwe aanschaffen, zo te zien zit er een chip in, in mijn beker van vorig jaar.

  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Oude refill-bekers meenemen?

    Geen ervaring met Seaworld bekers, maar onze Disneys bekers gaan al een paar jaar mee en blijven (na betaling ) gewoon werken.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Oude refill-bekers meenemen?

    Oh dat zou jammer zijn als er nu chips in zitten! Maar ja, alles voor de verkoop hè.

    Kan me voorstellen dat er verschil is in beleid bij Disney en bij de Seaworld keten, maar dat weet ik niet.

  5. Top | #5
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Oude refill-bekers meenemen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinB Bekijk Berichten
    Geen ervaring met Seaworld bekers, maar onze Disneys bekers gaan al een paar jaar mee en blijven (na betaling ) gewoon werken.
    ik neem aan dat je bedoelt dat je eerst weer moet betalen voordat de bekers werken? Want bij Disney zit er zeker weten een chip in de bekers die voor een bepaalde (betaalde) periode geactiveerd wordt.

  6. Top | #6
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Oude refill-bekers meenemen?

    Ook verschillen de kleuren van de bekers per jaar. Bij Six flags kreeg je ook een bandje om je pols, waarmee je kon aantonen dat je betaald hebt. Die bekers zijn dus per bezoek.

    Je kunt alleen met de speciale season bekers het hele jaar free refills halen, maar die hebben ook een eigen kleur.

    @kletskous: je neemt toch ook je mcdonalds beker van je bezoek niet mee voor free refills als je weer eens twee jaar later bij dezelfde mcdonalds komt? Of denk je echt dat je je hele leven gratis refills krijgt omdat je een keer een beker hebt gekocht?
    If it ain't Dutch it ain't much

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker BarryDH's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    69

    Standaard Re: Oude refill-bekers meenemen?

    Word jij niet moe van jezelf Terpies ? Altijd maar de veroordelende wijsneus uithangen en jezelf verheven voelen boven anderen.

  8. Top | #8
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Oude refill-bekers meenemen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    ik neem aan dat je bedoelt dat je eerst weer moet betalen voordat de bekers werken? Want bij Disney zit er zeker weten een chip in de bekers die voor een bepaalde (betaalde) periode geactiveerd wordt.
    Ja er zit een chip in, bij elk bezoek betaal je $8,- (?), beker gaat op een apparaat en de chip wordt voor één dag geactiveerd. Werkt op dezelfde manier bij Universal.
    Zoals al eerder gezegd gaan de bekers al een jaar of 4 heen en weer.
    Ik neem aan dat het bij Seaworld op dezelfde manier werkt
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  9. Top | #9
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Oude refill-bekers meenemen?

    Heb de vraag ook al aan Seaworld zelf gesteld, maar die hebben nog niet gereageerd.
    Het is geen probleem verder hoor als het niet werkt, dan halen we gewoon nieuwe !
    Maar we kwamen ze bij het inpakken tegen en vroegen het toen ons gewoon af of het zin heeft ze mee te nemen.

  10. Top | #10
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Oude refill-bekers meenemen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinB Bekijk Berichten
    Ja er zit een chip in, bij elk bezoek betaal je $8,- (?), beker gaat op een apparaat en de chip wordt voor één dag geactiveerd. Werkt op dezelfde manier bij Universal.
    Zoals al eerder gezegd gaan de bekers al een jaar of 4 heen en weer.
    Ik neem aan dat het bij Seaworld op dezelfde manier werkt
    Handig. Moet je wel die beker iedere vakantie meenemen maar dat is te doen. Ik heb inmiddels een kast vol met Disney bekers ��



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •