Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 31 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 310

Onderwerp: Tickets voor SeaWorld-Busch Gardens-Aquatica

  1. Top | #21
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Jaarkaart Busch Gardens/Seaworld/Aquatica

    optellen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    ... 159,95 ... 79.95 ... 239,95 ...
    Bij de door jou genoemde prijzen moet je nog wel even de 6.5% salestax optellen.

    De passport-prijzen voor kids & Seniors zijn $10 lager (excl. salestax).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Als je een kaart voor 2 jaar koopt, loopt het voordeel nog verder op. Dezelfde kaart kost dan 239,75, wat bij vier reizen neerkomt op zestig euro per keer. Stel dat je ieder park 2 keer bezoekt, onder aftrek van je parkeerkosten betaal je dan nog maar 20 dollar voor de entree.
    Dat gaat niet helemaal op. De gemiddelde herhalende Floridaganger gaat één keer per jaar en met een beetje geluk haal je er dan drie bezoeken uit.
    En de "aftrek" voor parkeerkosten gaat meestal maar voor één persoon per reisgezelschap op. In mijn geval koop ik drie passports en we gaan met één auto.

    Naast de 10% korting op "gewone" food&beverage krijg je ook korting op de up-close dining experiences.

    Voor wie met dolfijnen wil zwemmen: je krijgt als passport-houder ook nog tot $30 korting bij Discovery Cove!

    Ooooooh, allemaal leuke dingen. En ik moet nog twee maanden wachten .... :-(

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #22
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Jaarkaart Busch Gardens/Seaworld/Aquatica

    Ik heb de 1-jaar passports net gekocht. En meteen uitgeprint.

    Tot mijn schrik staat echter op het passport:



    Huh???? Einddatum 24 mei 2009? Dat was niet de afspraak! Ze hebben me net bevestigd (zie een paar posts hierboven) dat het passport pas ingaat op de eerste dag van gebruik en dan een jaar geldig is.

    Maar weer een mailtje aan wagen ..... zucht.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #23
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Jaarkaart Busch Gardens/Seaworld/Aquatica

    Dus toch wat ik al schreef: ingangsdatum is datum van aanschaf..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #24
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Jaarkaart Busch Gardens/Seaworld/Aquatica

    Ehm ... ops:ops:ops:ops:ops:ops:

    Ik heb net het mailtje verstuurd met de vraag ... blijk ik niet goed te hebben gelezen. Ik schaam me diep. Op het papiertje staat namelijk ook:
    Redeem this voucher for your ticket at any Kiosk at the front gate.
    en:
    Upon recieving your passport, proceed directly to the turnstiles.
    Oftewel: Het is een voucher die ik bij een automaat moet "inwisselen" voor het echte passport.

    Ik heb soms van die dagen ...

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #25
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Jaarkaart Busch Gardens/Seaworld/Aquatica

    Het is dus een Voucher die je binnen een jaar moet omwisselen voor een ePassport. En die is dan een jaar geldig vanaf dat je hem gebruikt.

    Heb ik het zo goed?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #26
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Jaarkaart Busch Gardens/Seaworld/Aquatica

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Ehm ... ops:ops:ops:ops:ops:ops:
    Hier zie je maar weer dat het goeie oude systeem van Disney "Never expire" het gemakkelijkste werkt. Neemt niet weg dat we toch maar mooi, met wat uitzoekwerk, uitgevogeld hebben dat je ook bij de Anheuser Busch parken een goeie deal kan maken. Welke rekenvoorbeelden je er ook op loslaat; voor regelmatige Floridagangers is het 1 of 2 jarig passpoort een leuke deal.

    De vraag of je e-tickets kunt "inruilen" voor een passport is hiermee nog niet beantwoord, maar ik kan me niet voorstellen dat ze hier niet soepel mee om zullen gaan. Niet tevreden betekent immers in de meeste gevallen geld terug of een andere, soepele oplossing



  7. Top | #27
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Jaarkaart Busch Gardens/Seaworld/Aquatica

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Heb ik het zo goed?
    Ja!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    De vraag of je e-tickets kunt "inruilen" voor een passport is hiermee nog niet beantwoord, maar ik kan me niet voorstellen dat ze hier niet soepel mee om zullen gaan. Niet tevreden betekent immers in de meeste gevallen geld terug of een andere, soepele oplossing.
    Ik kan me niet voorstellen dat ze het niet doen. Als ik het me goed herinner staat er ook ergens bij Guest Services (vlak voor de uitgang) een soort van uitnodiging om een fun-card of passport aan te schaffen, waarbij je dan korting krijgt ter grootte van de aanschafprijs van je eendaagse ticket.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #28
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Jaarkaart Busch Gardens/Seaworld/Aquatica

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten



    Huh???? Einddatum 24 mei 2009? Dat was niet de afspraak! Ze hebben me net bevestigd (zie een paar posts hierboven) dat het passport pas ingaat op de eerste dag van gebruik en dan een jaar geldig is.

    Maar weer een mailtje aan wagen ..... zucht.
    Nee... dat staat er niet...

    Er staat: this e-Passport VOUCHER expires 5/24/2009
    dus tot DIE datum heb e de tijd om de voucher in te wisselen voor een echte...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  9. Top | #29
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Jaarkaart Busch Gardens/Seaworld/Aquatica

    Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant ook niet

    Op de pagina die ik te zien kreeg ter bevestiging van de bestelling stond dat ik een eTicket kon printen. Terwijl het eigenlijk een eVoucher betreft. Dat onderscheid maken ze zelf op hun website.

    Ze zijn dus niet erg consequent (en daarmee: duidelijk), vind ik.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #30
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    54

    Standaard Tickets voor SeaWorld-Busch Gardens-Aquatica

    Hallo,

    Ik kwam op internet dit tegen. Wat denken jullie ervan? Gaan ze om legitimatie vragen?

    Busch Gardens Tampa Single Day Tickets -30% off
    Heys I recently got this link to discounted single day Busch Garden tickets (with a second day for free). It has no resisdency restrictions. and the website seems genuine. Thought I would post it here in case you find it useful! I used it to get 2 adult e-tickets for £36 each. I'm not sure if it will work because I've pasted it though.

    FOLLOW THESE INSTRUCTIONS EXACTLY AS DIRECTED:
    1. DO NOT CLICK! YOU MUST HIGHLIGHT AND PASTE THIS CASE SENSITIVE URL INTO YOUR BROWSER ADDRESS BAR: http://mydiscount.notlong.com
    2. CLICK ON THE PARK
    3. CLICK ON SINGLE DAY TICKETS
    4. SEE THE DISCOUNTED ETICKET PRICES
    5. ADD THE TICKETS TO CART
    6. PURCHASE AND PRINT YOUR BUSCH GARDENS ETICKETS.
    7. THEY ARE REGULAR PLAIN ETICKETS WHICH YOU SCAN AT THE FRONT GATE. NO ID EVER
    8. HAVE A GREAT TIME~
    FOR YOUR 2ND DAY VISIT TAKE YOUR ETICKETS TO THE GUEST SERVICES WINDOW JUST PASS THE ENTRANCE TURNSTILES TO GET YOUR FREE RETURN PASSES
    __________________



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •