Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 23 van de 31 EersteEerste ... 132122232425 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 230 van de 310

Onderwerp: Tickets voor SeaWorld-Busch Gardens-Aquatica

  1. Top | #221
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Berichten
    57

    Standaard Re: Tickets voor SeaWorld-Busch Gardens-Aquatica

    Hallo Allemaal,

    Wij zaten ook aan de flex tickets te denken. Ik wou deze bestellen op de universal site. Met de huidige dollar koers kwamen we toch iets goedkoper en idd Orlando Eye erbij.
    Wij hebben deze gekocht voor 192 euro pp http://www.attractionticketsdirect.d...ets?ref=h-tab1 14 dagen onbeperkt universal en wet and wild.
    En deze http://www.attractionticketsdirect.d...f=tickets_list voor 123 euro pp 14 dagen onbeperkt seaworld en aquatica.

    315 euro totaal voor een volwassene. Op de universal site 369,95 dollar. https://tickets2.universalorlando.co...ets/index.html
    Omgerekend ongeveer 325 euro.

    Grtjes

  2. Top | #222
    Vaste Bezoeker Roy Reuter's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    Rotterdam, NL
    Berichten
    97

    Standaard Re: Tickets voor SeaWorld-Busch Gardens-Aquatica

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaFabian Bekijk Berichten
    Roy, wij zijn nu kwijt (per persoon): €190 en eventueel €75 (€265), daarmee hebben wij 14 dagen onbeperkt toegang tot: beide Universal parken, Wet'n'Wild, Seaworld, Busch' Gardens. Wellicht heb je er iets aan, wij hebben de tickets voor Universal via www.attractionticketsdirect.de en voor Seaworld en Busch' Gardens zouden wij de aanbieding uit dit topic gebruiken.
    Oh, die 14 dagen ticket voor Universal had ik over het hoofd gezien gister, bedankt voor de tip! Hoewel er bij staat dat je van park naar park kan, staat er niet specifiek bij dat je gebruik kan maken van de Harry Potter Hogwarts Express om te park-hoppen. Heb er toch maar voor de zekerheid een vraag over gemaild naar ze.

  3. Top | #223
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Berichten
    57

    Standaard Re: Tickets voor SeaWorld-Busch Gardens-Aquatica

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Reuter Bekijk Berichten
    Oh, die 14 dagen ticket voor Universal had ik over het hoofd gezien gister, bedankt voor de tip! Hoewel er bij staat dat je van park naar park kan, staat er niet specifiek bij dat je gebruik kan maken van de Harry Potter Hogwarts Express om te park-hoppen. Heb er toch maar voor de zekerheid een vraag over gemaild naar ze.
    Volgens mij als je park to park tickets hebt kun je altijd met de Hogwarts Express.

    Grtjes

  4. Top | #224
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Tickets voor SeaWorld-Busch Gardens-Aquatica

    Op de site van Seaworld kun je voor $ 109 een ticket voor 14 dagen kopen voor Seaworld, Busch Gardens, Aquatica en Adventure Island. Voor 30 dollar meer kun je ook nog eens onbeperkt parkeren. Goedkoper dus dan attractiontickets direct dit keer.

  5. Top | #225
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Berichten
    57

    Standaard Re: Tickets voor SeaWorld-Busch Gardens-Aquatica

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelis10 Bekijk Berichten
    Op de site van Seaworld kun je voor $ 109 een ticket voor 14 dagen kopen voor Seaworld, Busch Gardens, Aquatica en Adventure Island. Voor 30 dollar meer kun je ook nog eens onbeperkt parkeren. Goedkoper dus dan attractiontickets direct dit keer.
    Volgens mij is die van 109 dollar maar voor 3 dagen. Wij betalen nu 482 euro voor 2 volwassen en 2 kinderen voor seaworld en aquatica. Op de seaworld site kom je op 4 keer 154 dollar. Vind het verschil wel meevallen dan.

    Grtjes.

  6. Top | #226
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Tickets voor SeaWorld-Busch Gardens-Aquatica

    Ongeduldig als we zijn hebben we toch besloten deze tickets te scoren, je weet immers nooit of ze er in juli nog op staan. Nu door naar YouTube om ons voor te bereiden op de attracties. Dank voor de tip!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  7. Top | #227
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    88

    Standaard Re: Tickets voor SeaWorld-Busch Gardens-Aquatica

    Hoelang blijven tickets geldig , als ik die nu koop zijn deze volgend jaar april dan nog geldig?

  8. Top | #228
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Tickets voor SeaWorld-Busch Gardens-Aquatica

    Op onze e-tickets staat : First use must occur within 365 days from date of purchase, tickets expire after 14 days from first use. Onze tickets zijn dan ook geldig tot 22/5/2017 omdat wij deze op 22 mei jl. hebben gekocht.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  9. Top | #229
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    88

    Standaard Re: Tickets voor SeaWorld-Busch Gardens-Aquatica

    op attractionticketsdirect.uk tickets gezien voor de 3 parken met gratis parkeren voor 97£ Voor 2016 als deze 1jaar geldig zijn geld dan het parkeren ook voor 1 jaar ?

  10. Top | #230
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2016
    Berichten
    23

    Standaard Re: Tickets voor SeaWorld-Busch Gardens-Aquatica

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Disneykids Bekijk Berichten
    Volgens mij is die van 109 dollar maar voor 3 dagen. Wij betalen nu 482 euro voor 2 volwassen en 2 kinderen voor seaworld en aquatica. Op de seaworld site kom je op 4 keer 154 dollar. Vind het verschil wel meevallen dan.

    Grtjes.

    Ik heb de kaarten bij Amirika Estates of zoiets besteld voor vier personen 4 parken bovengenoemde en adventure Island inclusief parkeren! Goede deal toch?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •