Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Even voorstellen: Mara25

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2010
    Berichten
    16

    Standaard Even voorstellen: Mara25

    Ik zal me dan ook maar even netjes voorstellen, mijn naam is Mara en afgelopen jaar ben ik met mijn vriend (die tijdens ons bezoek aan Las Vegas mijn man werd) en nog 2 vrienden voor het eerst naar de USA geweest.

    En dan ben je verslaafd he.... vorig jaar hebben we het westen bezocht (Californië, Nevada, Utah en Arizona) en dit jaar willen we florida bezoeken.

    Onze tickets zijn sinds gisteren geboekt. 23 mei vertrekken we richting Miami en 13 juni vliegen we (ook vanaf Miami) weer terug om zo een dag later weer in NL te zijn.

    Ons idee is om circa 2 weken door Florida te reizen en ergens tussendoor een week een villa ofzo te huren bij Orlando, om zo een aantal pretparken te bezoeken. Maar dit alles kan nog alle kanten op.... er is namelijk nog niets geboekt ofzo. Eerst maar eens wat reisverhalen en tips opdoen op dit forum en zo mijn 'rondje' Florida langzaam maar zeker vaststellen.

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Mara25

    Welkom op dit gezellige FLorum. Reisverslagen zijn er genoeg te vinden, net als reisschema's. Als je eenmaal een opzetje hebt dan kun je hier op laten 'schieten' door de medeforummers.

    Veel voorpret alvast gewenst
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Even voorstellen: Mara25

    Hoi Mara,

    Welkom op dit informatieve forum, hier kun je lekker je goed voorbereiden op die geweldige reis naar Florida.... ;-)
    Info en leesvoer genoeg, als je iets niet kunt vinden, vraag gerust, altijd wel iemand die je op weg wilt helpen!!

    Veel plezier met de voorbereidingen,
    Remco

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2010
    Berichten
    16

    Standaard Re: Even voorstellen: Mara25

    Bedankt voor de reacties, en die voorpret gaat wel lukken hoor. De vakantie van vorig jaar heeft ook 'maar' 3 weken geduurd, maar ik heb er 9 maanden plezier van gehad, haha!! (Voor- en napret :-) )

  5. Top | #5

    Standaard Re: Even voorstellen: Mara25

    Ik stel mezelf hier ook maar gelijk voor

    Ik ben Jessica, de vriendin van Mara. Mijn mannetje en ik gaan dus gezellig met Mara en haar man op reis.
    Zoals Mara al zei zijn we vorig jaar in het westen geweest en dat was een geweldige reis.
    Mijn partner en ik zijn in 2008 al een keer in Florida geweest maar willen er graag nog een keer naar terug met Mara en Peter. Genoeg te zien en te beleven!
    December 2008 Florida
    April 2010 California, Nevada, Utah, Arizona

    Momenteel in Florida\\/

  6. Top | #6
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Mara25

    Leuk dat jullie je ook voorstellen. Gezellig hoor, zo met z'n allen!
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #7
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Even voorstellen: Mara25

    Hoi Jessica,

    Jullie ook welkom op dit informatieve forum..... genoeg leesvoer de komende tijd om er een onvergetelijke vakantie van te maken. Ben benieuwd naar het merk/model auto wat jullie gaan huren ;-)

    Greetz, Remco

  8. Top | #8

    Standaard Re: Even voorstellen: Mara25

    Leuk dat dit forum zoveel leuke mensen trekt

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2010
    Berichten
    16

    Standaard Re: Even voorstellen: Mara25

    Thanks!

    En Remco, volgens mij (zeg het nog even voorzichtig nu Jessica ook op het forum zit ) Zijn we wat betreft de auto het al redelijk eens. Het wordt een GMC Yukon XL (PFAR) of gelijkwaardig :sun:

  10. Top | #10
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Even voorstellen: Mara25

    Geen SAXO 16V dus :-)

    Ai... doet denk ik wel een klein beetje pijn, gelukkig dat je het voorzichtig brengt ;-)
    Maar ja, die GMC Yukon XL.... Whow...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •