Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456
Resultaten 51 tot 52 van de 52

Onderwerp: Reisbescheiden: Vliegtickets, vouchers, ESTA & APIS-formulieren, etc

  1. Top | #51
    Vaste Bezoeker ruthytje's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Ieper, Belgie
    Berichten
    53

    Standaard Re: Reisbescheiden: Vliegtickets, vouchers, ESTA & APIS-formulieren, etc

    vraag voor de esta kenners:
    mijn esta is geldig bij vertrek maar vervalt tijdens mijn verblijf: wat mag ik hier van verwachten: nieuw esta + betalen, of oude esta blijft geldig tot vertrek? weet niet

    thx voor de verklaringen
    Orlando 2010 Orlando 2012 + Orlando 2015


  2. Top | #52
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Reisbescheiden: Vliegtickets, vouchers, ESTA & APIS-formulieren, etc

    How long is my ESTA approval good for?

    Your ESTA authorization is generally valid for multiple trips over a period of two years or until your passport expires, whichever comes first*. This means that as long as you received an ESTA authorization to travel, you do not have to reapply during the validity period. You may update your travel information; however this information is optional and is not required. If your ESTA expires while in the US it will not affect your departure.



    Met andere woorden zolang die maar geldig is terwijl je de USA in komt is alles goed want ESTA is toestemming om naar het land te reizen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •