Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Little Havana

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    63

    Standaard Re: Little Havana

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenkamphuys Bekijk Berichten
    Ik ben zelf ook eens er doorheen gereden op zoek naar een restaurantje, en vroeg me zodanig af of je er je auto veilig kunt parkeren dat we uiteindelijk ergens anders zijn gaan eten. Het kwam me allemaal nogal shabby over. Maar als ik de reviews nog eens lees denk ik dat ik toch een keer echt ga kijken.

    Versailles Restaurantis een aanrader. Aan de ene kant van de straat is het echt Cubaans met een Spaanse kaart, aan de andere kant is het meer op Amerikanen en toeristen gericht met een Engelstalige kaart. Een vriend nam ons mee naar de 'Cubaanse' versie, ik spreek geen Spaans en weet een jaar later nog steeds niet wat ik heb gegeten, maar het was wel lekker.

    Direct om de hoek hebben ze een koffietentje en een parkeerplaats waar je rustig kan parkeren. Ik heb nergens problemen gehad met parkeren op Calle Ocho trouwens, en dat terwijl ik toch met een hele duidelijke huurauto rond reed.

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    17

    Standaard Re: Little Havana

    Wij zijn er een week of drie geleden geweest, op een zondag.
    Wij hebben de auto ergens bij een supermarkt op calle ocho geparkeerd.
    Er was weinig te beleven en de mensen keken ons echt allemaal. We waren ongeveer de enige toeristen die daar liepen. Na 20 minuutjes zijn we weer weggegaan, want we voelden ons niet echt op het gemak.
    We zijn toen weer lekker naar Miami South Beach geweest!

  3. Top | #13

    Standaard Re: Little Havana

    Little havana is niet de moeite waard. Er hangen wat vlaggentjes en 2 sigaren winkeltjes maar veder ook niks...

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    63

    Standaard Re: Little Havana

    Dan ben je op de verkeerde plek geweest Sjanzen. Little Havana is een hele grote wijk, en alleen op Calle Ocho vind je al meer dan wat vlaggetjes en 2 sigarenwinkeltjes.

    Ergens in een achterbuurtje zal het best saai zijn, maar het hart van Little Havana is leuk en zeker het Maximo Gomez domino park is leuk om rond te hangen. Dan zie je nog echt de oude Cubaanse cultuur en het ademt ook sfeer uit.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •