Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Even voorstellen: Stigchel (Gustaaf)

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Stigchel (Gustaaf)

    Hallo,

    Ik ben in december met mijn vriend naar Disneyland Paris geweest. Voor mij de eerste keer (voor hem niet). Ik heb de smaak nogal te pakken. Nu dus het plan opgevat om naar Disneyworld te gaan.

    Ik ben al weken aan het kijken naar hotels, naar huizen, naar shuttlebusjes, naar tickets en weet ik wat niet meer. Het is allemaal nogal een gezoek en gedoe. Tenzij je een Disney Resort boekt, dan ben je gelijk klaar. Maar dat is toch best prijzig.

    Toen ontdekte ik deze fountain of knowledge. Ik hoop hier de antwoorden en adviezen te vinden die ik nodig heb om de knop door te hakken en te boeken

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Even voorstellen: Stigchel (Gustaaf)

    Hoi en welkom op het Florida Forum.

    We zijn er helemaal klaar voor om je te helpen, whatever je wilt doohakken ...

    Ga je gang!



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stigchel Bekijk Berichten
    ... adviezen te vinden die ik nodig heb om de knop door te hakken en te boeken

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #3
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Stigchel (Gustaaf)

    Fountain of Knowledge - da's wel een mooie omschrijving! Lest je dorst en als je de dag erna nog steeds dorst hebt dan kom je gewoon terug
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #4
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: Stigchel (Gustaaf)

    Welkom Gustaaf op dit forum voor Floridafanaten. Als je Disney Parijs leuk vond, dan zul je ontdekken dat Disney Orlando the Real thing is - en Parijs een kleine kopie is zonder de echte Amerikaanse Disneysfeer.
    En in Florida is nog veel meer dan Disney alleen. kan ik je ook zeer aanbevelen. Snuffel ze op onze Kennisbron. ;-)

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker Olga's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Locatie
    Enkhuizen
    Berichten
    21

    Standaard Re: Even voorstellen: Stigchel (Gustaaf)

    Hoi Gustaaf,
    Wij zijn vorig jaar ook in Disney World geweest. Wel voor 1 dag, maar de volgende keer wordt het zeker 1,5 week en dan alleen maar Disneyparken bezoeken. Wij zaten in een apartementencomplex op Cane Island, Kissimee. Dat zit aan de grote weg en je bent met 15 minuten in Disney. Wat een geweldige plek is dat om daar te zitten! En niet duur voor 1 week 380 euro.
    Veel plezier hier op het forum en veel plezier met plannen!!
    Groetjes van Olga



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •