Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Even voorstellen: Sander86

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Sander86

    Hallo,

    Ik ben Sander en 25 jaar. Samen met mijn vriendin en schoonvader gaan wij dit jaar van 13-06-11 t/m 28-06-11 Florida aandoen!
    Wij zijn nog niet bekend met de staat Florida en daarom heb ik me aangemeld op dit forum voor div informatie m.b.t. bezienswaardigheden die in Florida te bezichtigen zijn. Ons hele reis is al compleet! Vliegtickets, hotels en autohuur is allemaal al geboekt! We vliegen met KLM naar Miami en de auto is gehuurd via de website usareisen.de bij Dollar. Waar ik de auto kon huren heb ik via dit forum vernomen en na wat research te hebben gedaan kwam dit als voordeligst uit.
    Nu willen wij ons nog vooral orienteren op de dingen die we kunnen doen. O.a. boottocht in Miami, naar de dolfijnen op Key West, met manatees zwemmen!
    Ik ga er ook dan vanuit door middel van alle informatie die hier op het forum vermeld staat en zelf dingen te onderzoeken dat het een zeer geslaagde vakantie gaat worden.
    Zoals ik net al zei zijn wij nog niet bekend met de staat Florida. Voorgaande jaren hebben wij al diverse staten bezocht en voor mijn schoonvader word het zijn aller eerste keer naar de States!

    Zodra wij terug zijn zal ik zeker nog wat van mij laten horen door middel van een reisverslag en zal zeker actief blijven op dit fantastische forum!

    Groeten,

    Sander.
    Laatst gewijzigd door Sander86; 18-01-11 om 13:11.

  2. Top | #2
    Florida Groupie 2theUSA's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    334

    Standaard Re: Even voorstellen: Sander86

    Hallo Sander,

    Welkom op het forum voor Florida liefhebbers.
    Door het lezen van de reisverslagen kan je ook veel informatie vinden wat waar te doen is. Als je zoals je schrijft, zelf ook een reisverslag gaat maken is het ook leuk dit al eerder te delen, zodat iedereen die het leuk vindt jullie kan volgen. Er is een lijst waarop vele forummers vermeld staan met hun vakantiedata met daarachter een linkje naar hun verslag. Een airboattour is ook heel leuk. Wij hebben een jetskitour om Key West heen gemaakt, ook heel gaaf!,
    Je kan zoveel doen, maar eerst heel veel lezen..

    Veel plezier met plannen maken.
    groetjes Christa

  3. Top | #3
    Florida Groupie aggie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    limburg
    Berichten
    298

    Standaard Re: Even voorstellen: Sander86

    Hallo Sander,
    Welkom op dit leuke en vooral informatieve forum!! Wij hebben Ducktours gedaan in Miami, een leuke aanrader, gaat zowel over land als op het water. En zoals Christa al aangeeft, lees een enkele reisverslagen en je hebt ideeen genoeg!!
    Veel voorpret gewenst! groetjes van Aggie



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •