Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Geen tax betalen?

  1. Top | #11
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Geen tax betalen?

    De kortingskaart krijg je tegenwoordig gewoon bij elke kassa, op vertoon van je ID. Tenminste, zo ging dat bij ons ook afgelopen trip. Je hoeft niet meer 'speciaal' naar de klantenservice, maar ze hebben ze gewoon overal liggen \\/ !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  2. Top | #12
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Geen tax betalen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    De kortingskaart krijg je tegenwoordig gewoon bij elke kassa, op vertoon van je ID. Tenminste, zo ging dat bij ons ook afgelopen trip. Je hoeft niet meer 'speciaal' naar de klantenservice, maar ze hebben ze gewoon overal liggen \\/ !
    Ja, zo ging dat ook bij ons, maar kreeg nog wel die kortingskaart die Ta2Gerrit dus niet meer kreeg.
    Hoe dan ook, je krijgt als toerist gewoon 10% korting.:-)

  3. Top | #13
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Geen tax betalen?

    Het kan zijn dat Marion die kaart beleefd afgeslagen heeft, we hadden al genoeg tijd en dollars achtergelaten die keer.
    Over ± 6 weken "moet" ik er weer heen, dan zal ik ongetwijfeld actueel verslag doen :mrgreen:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #14

    Standaard Re: Geen tax betalen?

    er zijn een aantal truukjes om geen sales tax te hoeven betalen,
    maar niet in de winkel ofzo..

    via internet worden sommige artikelen aangeboden vanuit een staat waar geen salestax betaald hoeft te worden (zoals oregon) als je betaald met een internationaal betalings middel (zoals bijv paypal) en zolang deze niet in de US of beter in de staat florida geregistreerd staat kan je zonder salestax er mee weg komen.

    wil je bij Ritz camera's bijvoorbeeld iets kopen, dan kan je deze to-site laten bezorgen, en als je die ophaald in bijv de florida mall dan heb je geen sales tax betaald.

    ik heb dit een aantal jaar geleden gedaan met een canon eos, en scheelde best wel
    of dit truukje nog steeds werkt hangt een beetje af van de aanbieder en waar je vandaan besteld
    (ik geloof dat compusa ook nog steeds lukt)

    je betaald nl altijd sales tax in de staat waar je het artikel koopt en betaald.
    helaas geen uitzonderingen dus, en in de vs kan je (in tegenstelling tot landen in het verre oosten) geen tax exempt krijgen wanneer je het land weer verlaat.

    zou ook wel vreemd zijn want het grootste product van centraal florida is tourisme, en als je deze geen sales tax laat betalen, waar moet dan alles van betaald worden..

    gerhard

  5. Top | #15

    Standaard Re: Geen tax betalen?

    Ik kreeg de Macy's 10% kortingskaart ook bij mijn E-tickets!
    Deze kaart is 30 dagen geldig.
    Heb deze keer geboekt bij American Estates.

    Van verschil in de hoogte van de tax per staat heb ik gehoord maar echt nog nooit van geen tax betalen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •