Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Geen tax betalen?

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker edbet's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs, Netherlands
    Berichten
    60

    Standaard Geen tax betalen?

    Ik ben al een tijdje niet op het forum geweest ops:.
    We gaan in april weer naar Orlando. Ik heb een tijdje geleden mensen gesproken die er al 17x geweest zijn.
    Ze wisten mij te vertellen dat je in de outlets naar de klantenservice moet gaan. Daar moet je je laten registreren als klant en dan hoef je geen tax te betalen.
    Is dit bekend? Of is het een compleet broodje aap verhaal? Ik heb er echt nog nooit van gehoord. Ben erg benieuwd naar jullie reacties.

    Bettina

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Geen tax betalen??????

    Ik heb er nog nooit van gehoord en het lijkt mij erg stug, alle voorzieningen in Florida moeten immers toch van die tax die wij mede betalen betaald worden.


  3. Top | #3
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Geen tax betalen??????

    Het enige wat je bij de klantenservice kunt krijgen is een couponboekje met daarin kortingen bij diverse zaken, met natuurlijk de nodige restricties.
    Minimum aankoopbedrag, geen aktie-artikelen (elimineert dus al 75% van het aanbod), dat werk.

    Of zoals bij bijv. Macy's, waar internationale klanten een klantenkaart met 11% korting kregen. Ik zeg kregen, want dat is niet meer. Je kunt nu direct bij de kassa je korting krijgen, mits je een int. ID (paspoort/rijbewijs) bij je hebt.

    Misschien dat ze daar mee in de war zijn, want taxfree is er echt niet bij.
    Er is geen forummer die dat verborgen had gehouden voor zijn/haar medeforummers :mrgreen:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #4
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Geen tax betalen??????

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Of zoals bij bijv. Macy's, waar internationale klanten een klantenkaart met 11% korting kregen. Ik zeg kregen, want dat is niet meer. Je kunt nu direct bij de kassa je korting krijgen, mits je een int. ID (paspoort/rijbewijs) bij je hebt.
    De korting bij Macy's is inmiddels verlaagd naar 10% en wij kregen nog wel een klantenkaart. De kaart is gedateerd en geldig voor 30 dagen. Als je langer blijft gewoon weer een nieuwe ophalen.:grin:

  5. Top | #5
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Geen tax betalen??????

    Wij kregen hem afgelopen Oktober in de Florida Mal niet meer, met voornoemde uitleg.
    Dat het nu 10% is had ik moeten weten, Marion had een totale korting van 60 %.
    50 van de Columbusday presale en 10 van........ops:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #6
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Re: Geen tax betalen??????

    Ook bij Bloomingdale kan je een kaart aanvragen, deze is echter maar een week geldig. Korting is 10 %.

    Groetjes Henke.

  7. Top | #7
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Geen tax betalen??????

    Heb afgelopen winter via internet wat spullen besteld. Via de site zappos.com geen tax en verzendkosten voornamelijk uggs gekocht die niet in de outlets te koop waren.

    Marijke8

  8. Top | #8
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Geen tax betalen??????

    Ach met 6-7% tax is taxfree helemaal niet zo vreselijk interessant. Je kunt in Florida tegen veel leukere kortingen aanlopen. Begin je shoptocht in zaken als Ross, Marshall's en Beall's Outlet. Je zult steil achterover slaan van de koopjes die je daar kunt halen op normaliter dure merkartikelen. Zeker in de clearance-rekken. Daar kan geen taxfree tegenop. Als portemonnee, koffers en shophonger het dan nog toelaten, kun je ook nog eens in de outlets gaan snuffelen.

    By the way, het summum van korting vind je op Black Friday (daags na Thanksgiving) en net na de kerstdagen. Dan wordt er pas echt met kortingen gegooid.

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker edbet's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs, Netherlands
    Berichten
    60

    Standaard Re: Geen tax betalen??????

    Haha bedankt voor alle reacties!
    Ja van die coupons had ik al gehoord. Op internet kan je er ook al genoeg uitdraaien.
    Dat gaan we dus maar doen. Die tax nemen we maar voor lief.

  10. Top | #10
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Geen tax betalen??????

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Of zoals bij bijv. Macy's, waar internationale klanten een klantenkaart met 11% korting kregen. Ik zeg kregen, want dat is niet meer. Je kunt nu direct bij de kassa je korting krijgen, mits je een int. ID (paspoort/rijbewijs) bij je hebt.
    Hoi Gerrit,
    Dus gewoon je rijbewijs of paspoort laten zien voor 10% korting.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •