Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 44

Onderwerp: Wanneer naar WDW

  1. Top | #31

    Standaard Wanneer naar WDW

    Wij willen volgend jaar graag naar WDW. Nu hadden we zelf 14 april 2012 - 28 april 2012 in gedachten.

    Nu heb ik ergens gelezen over pasen in/rond deze periode en dat het dan erg druk is.

    Zelf wilde we graag in mei gaan, maar ik heb gehoord dat er dan veel beestjes zijn in die maand. Is dit waar?

  2. Top | #32
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Wanneer naar WDW

    in april is het pasen en inderdaad druk daarbij heb je ook nog de springbreakers .In mei zijn we ook een paar keer geweest en van muggen geen last gehad .

  3. Top | #33
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Wanneer naar WDW

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Debbbske Bekijk Berichten
    dat er dan veel beestjes zijn in die maand. Is dit waar?
    Bedoel je van die kleine dingetjes met die kriebelpootjes? Of van die glibberige, met die rode oogjes? Misschien die zwarte, met die lange staarten...of toch die snelle met die lange poten? Er zijn ook vieze, die onder je bed leven en platte, die in je bed tieren.....

    Het is waar: in Florida is het beestachtig druk, iedere maand weer! Maar onder het motto " jeuk is leuk", trekken wij ons er nooit wat van aan...\\/\\/\\/



  4. Top | #34
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Wanneer naar WDW

    ^^^hahhahahahahah

  5. Top | #35

    Standaard Re: Wanneer naar WDW

    Hihi :razz:

    Ik bedoelde inderdaad de muggen. Had gehoord dat er in mei erg veel van waren, dat ze in je haar gaan zitten enzo. Maar zo erg is dat dus niet?

    Wanneer is dan de beste tijd om te gaan? In april of in mei? We willen ook wat waterparken bezoeken als we daar zijn. Is de tempratuur in april daar wel goed voor?

    Hoor zoveel verschillende verhalen dat ik niet meer weet hoe het echt in elkaar zit, vandaar mijn aanmelding hier

  6. Top | #36
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Wanneer naar WDW

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Debbbske Bekijk Berichten
    We willen ook wat waterparken bezoeken als we daar zijn. Is de tempratuur in april daar wel goed voor?
    D'r is echt maar één goed verhaal: April en mei zijn heerlijke maanden om naar Florida te reizen!. Echt waar! De temperatuur is heerlijk, er valt gemiddeld relatief weinig regen, de natuur staat in bloei (o, jee...bloemetjes, dus beestjes....:wink de watertemperatuur in de waterparken is altijd goed, geen reden voor koudwatervrees.

    Veel mensen kiezen voor die periode en met de Pasen en op Memorial Day hangen ze dus met de bekende bruine benen buiten. De nederlandsche schoolvakantieperiode is goed merkbaar, je kunt er in onze eigen taal goed terecht. En we staan allemaal bij Alamo in de rij te mopperen omdat het hele vliegtuig een huurauto nodig heeft. Allemaal niks van aantrekken, gewoon doen.

    O, ja, wij zijn er in die tijd wel eens vaker geweest. Eens leek het of de zondvloed losbarstte, het was koud en grijs......:-k. Resultaten uit het verleden.......



  7. Top | #37
    Vaste Bezoeker Hannah's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    91

    Standaard Re: Wanneer naar WDW

    Wij zijn in 2008 van 5-15 mei geweest.
    Heerlijk weer (soms zelfs ronduit te heet en écht weer voor - lange - siësta's).
    Ik kan me geen muggenplaag herinneren.
    WIj waren toen net ná de springbreakers en net ná de meivakantie. In de parken was het echt niet vreselijk druk, heel erg goed te doen zelfs.
    Heerlijk de hele dag in zomerkleren, in het ochtend'fris' lekker rustig wakker worden , ontbijten en naar de parken lopen/railen/bussen.....(zucht ik wil terug)

    Vorig jaar waren we er in januari-februari en we verkiezen echt mei boven die tijd.
    Groeten Hannah!
    ryanenhannah.blogspot.nl

  8. Top | #38
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Wanneer naar WDW

    Bedoel je soms de Love Bugs als plaag?

    Meestal zegt een foto meer als duizend woorden en daarom nog maar een keer een momentopname tijdens Springbreak in Magic Kingdom.

    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  9. Top | #39
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Wanneer naar WDW

    Van hoelang geleden ook alweer???
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  10. Top | #40

    Standaard Re: Wanneer naar WDW

    Dat ziet er gezellig druk uit... Maar je moet er wat voor over hebben! Het lijkt me sowieso altijd druk daar, toch?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •