Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 44 van de 44

Onderwerp: Wanneer naar WDW

  1. Top | #41
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Wanneer naar WDW

    Nee, het is alleen zo druk als de Amerikanen een feestdag hebben of vakantie hebben, op andere dagen is het goed vertoeven in de parken.

    Vergelijk het maar een beetje met de Nederlandse parken, daar heb je ook dagen dat je er niet wil zijn vanwege de drukte en dagen dat je er lekker snel alle attracties kan doen.


  2. Top | #42

    Standaard Re: Wanneer naar WDW

    Is september een goeie periode om te gaan, wat het weer betreft?
    Augustus is hurricane seizoen, dus dat lijkt me geen goeie periode, of
    valt dat wel mee?

  3. Top | #43

    Standaard Re: Wanneer naar WDW

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    D'r is echt maar één goed verhaal: April en mei zijn heerlijke maanden om naar Florida te reizen!. Echt waar! De temperatuur is heerlijk, er valt gemiddeld relatief weinig regen, de natuur staat in bloei (o, jee...bloemetjes, dus beestjes....:wink de watertemperatuur in de waterparken is altijd goed, geen reden voor koudwatervrees.

    Veel mensen kiezen voor die periode en met de Pasen en op Memorial Day hangen ze dus met de bekende bruine benen buiten. De nederlandsche schoolvakantieperiode is goed merkbaar, je kunt er in onze eigen taal goed terecht. En we staan allemaal bij Alamo in de rij te mopperen omdat het hele vliegtuig een huurauto nodig heeft. Allemaal niks van aantrekken, gewoon doen.

    O, ja, wij zijn er in die tijd wel eens vaker geweest. Eens leek het of de zondvloed losbarstte, het was koud en grijs......:-k. Resultaten uit het verleden.......
    Qua prijs zijn die maanden die je noemt toch vreselijk duur?

  4. Top | #44
    Vaste Bezoeker Sanibel's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Big city
    Berichten
    108

    Standaard Re: Wanneer naar WDW

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RobbieBoy Bekijk Berichten
    Is september een goeie periode om te gaan, wat het weer betreft?
    Augustus is hurricane seizoen, dus dat lijkt me geen goeie periode, of
    valt dat wel mee?
    Ook in september is het nog Hurricane season, het seizoen begint op 1 juni en eindigt op 1 november. Voor meer info klik hier.

    Volgens mij maakt het qua kans op een hurricane niets uit of je in augustus gaat of in september.

    Maar op je originele vraag "wanneer naar WDW" wat ons betreft maakt de maand niet uit, wij zouden iedere maand gaan, wij zijn nu in feb, juni, juli, augustus, oktober en dec geweest en het is er altijd goed vertoeven.


    Sjon, Bianca en Romy.
    Sinds jaren helaas geen vakanties in het vooruitzicht



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •