Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Even voorstellen: daantje40

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Berichten
    29

    Standaard Even voorstellen: daantje40

    hallo allemaal, ik ben daantje40 en ik ben van plan om , samen met man en dochters van 11 en 13 deze zomervakantie naar Florida af te reizen. Zelf 1 keer eerder geweest maar dat is al lang, lang geleden. Eerst nog zeker stellen dat ik vrij krijg op de gewenste dagen en dan gaan we .....boeken!!

    Wij willen in augustus naar Florida en willen graag wat zien van de staat en daarom rondreizen. Liefst doen we dat op de bonnefooi ( mogelijk goedkoper EN veel vrijheid )maar kan dat in die periode of is het daarvoor te druk? Wij zijn met zijn viertjes. Ik hoor graag jullie mening. De planning is van Orlando naar miami, key west, everglades, westkust tot st pete en dan weer richting orlando,

    groet,

    Daantje40
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-01-11 om 20:56. Reden: 1+1

  2. Top | #2
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: daantje40

    Welkom Daantje op dit forum van Floridafanaten. Op de bonnefooi gaan kan over het algemeen wel in Florida, ook in de zomervakantie, die voor ons in Nederland wel hoogseizoen zijn, maar in Florida is het in de winter toch echt drukker. Uitzondering is Key West, waar de hotels toch al duur zijn. Daar zal het lastiger worden om iets te vinden dat een beetje betaalbaar is, als je niet van tevoren boekt. Ook als je midden in de hotspot van Miami Beach wil zitten zul je wat dieper in de buidel moeten tasten.

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Berichten
    29

    Standaard Re: Even voorstellen: daantje40

    hoi Koen,

    dankjewel voor je informatie! Zal dus waarschijnlijk een paar nachten vantevoren vastleggen en de rest zien we wel. lekker idee!

  4. Top | #4
    Florida Groupie 2theUSA's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    334

    Standaard Re: Even voorstellen: daantje40

    Hoi Daantje40,

    Welkom op het Forum, wat een heerlijk vooruitzicht.
    Ik zou ook wel wat boeken in Key West, omdat het daar best moeilijk is om een leuk en betaalbaar hotel te vinden op de bonnefooi. Het is toch ook zonde van je vakantie als veel tijd kwijt bent aan het zoeken naar een hotel.

    Succes met plannen maken.

    Groet Christa



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •