Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 29 van de 29

Onderwerp: Even voorstellen: Mirjam/monique

  1. Top | #21

    Standaard Re: Even voorstellen: Mirjam/monique

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    het blijft natuur dus er zullen vast wel wat slangen in het bos zitten. We hebben er ook een wasbeertje gezien. Het water bevat ook visjes maar echt last heb je er niet van. Het is gewoon heel erg relaxed

    We hebben op onze Homepage ook een Fotoboek met foto's van Kellypark.
    Wat een prachtige foto s van kelly park ik ga ons reisschema aanpassen we komen nog tijd tekort:-o
    Groetjes Mirjam
    http://mirjamvanschalm.blogspot.com reisverslag Florida 2011

  2. Top | #22
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Even voorstellen: Mirjam/monique

    Hallo Mirjam,
    Wij hebben in Kelly park alleen maar schildpadjes langs de kant zien zitten en geen slang of alligator gezien :-P

    Updates van weblogs kun je volgen via google reader. Zelf kijk ik als me aangemeld heb op mijn blog bij dashboard, daar kun je ook de blogs vinden waar je je bij aangemeld hebt.

    Succes
    Anita
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-01-11 om 20:37. Reden: fqe

  3. Top | #23
    Florida Groupie aggie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    limburg
    Berichten
    298

    Standaard Re: Even voorstellen: Mirjam/monique

    Hallo Mirjam,

    Met plezier je verhalen tot dusver gelezen. Jullie hebben weer een prachtige reis voor de boeg...ik wordt er een beetje jaloers van!! Het Florida-virus zit er bij jullie ook al in, leuk dat jullie veel tips gebruiken van mede-Florummers. Wij zijn naar Blue Spring State park geweest, is ook prachtig. Veel plezier met alle voorpret!!

  4. Top | #24

    Standaard Re: Even voorstellen: Mirjam/monique

    Hallo Aggie

    nou weet ik het niet meer hoor haha blue spring park is zieter ook geweldig uit
    En wat schrijf je ook een leuke blogs ik heb ze gelijk gelezen

    Er zijn zoveel mooie springs kelly park, juniper, crystal river, rainbow river we willen er naar 2 gaan en ook een kanotocht lijkt me ook leuk hebben jullie dat al een keer gedaan?

    ik las in je blog dat we vorig jaar indezelfde periode zijn geweest ,de meivakantie is een mooie periode daar maar omdat mijn dochter nu op het voortgezet onderwijs zitten we aan juli vast.
    Groetjes Mirjam
    http://mirjamvanschalm.blogspot.com reisverslag Florida 2011

  5. Top | #25
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Even voorstellen: Mirjam/monique

    Heb me ook meteen aangemeld als volger. Op dag 13, 14 en 15 ben je ook in de buurt van Tarpon springs, leuk Grieks emigranten dorp, fijne restaurantjes en je kunt een boottochtje maken om het sponzenduiken te zien. In mijn reisverslag is het e.e.a. beschreven. Veel plezier met de planning.

  6. Top | #26
    Florida Groupie 2theUSA's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    334

    Standaard Re: Even voorstellen: Mirjam/monique

    hoi Mirjam,

    Ook ik heb mij voor je blog aangemeld, leuk om jullie avonturen te gaan volgen.
    Jullie blog ziet er goed uit. ik had bij mijn eerste blog vorig jaar ook een 2e niet openbaar gemaakt testblog aangemaakt, om te oefenen en dingen uit te proberen.

    Leuk dat je Kelly park in je schema hebt ingepast, het is echt erg leuk. je moet wel zorgen dat je er op tijd bent, en buiten het park tubes huren. Toen wij er waren haalden ze wel een slang uit het water, maar de rangers houden het water er goed in de gaten.

    groet Chrita

  7. Top | #27
    Florida Groupie aggie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    limburg
    Berichten
    298

    Standaard Re: Even voorstellen: Mirjam/monique

    Hallo Mirjam,

    Wij hebben wel al een keer een kano-tocht gemaakt, maar dat was afgelopen zomer in Minnesota....dus geen vergelijk met Florida. Is wel leuk om te doen!! Tja, je zult nog meerdere malen terug naar Florida moeten, wil je alles gezien en gedaan krijgen?! Dank je voor de complimenten over mijn blogs, is ook leuk om terug te lezen. Ik heb ze alledrie ook in boekvorm laten maken, is zeker een aanrader! Have Fun!!!

  8. Top | #28
    Vaste Bezoeker maantje71's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    vlaardingen
    Berichten
    72

    Standaard Re: Even voorstellen: Mirjam/monique

    hallo mirjam

    zat ik net mijn op mijn blog te kijken en zag dat je je aan gemeld had.
    nu ging ik daardoor op jou blog kijken en volgens mij hebben wij elkaar gezien afgelopen mei in liki tiki daar zaten wij ook.
    wij waren toen met mijn broer en schoonzusje.
    klopt dit?
    leuk dat jullie ook weer gaan.
    wij gaan nu ook weer naar florida en dan gaan we een half rondje maken van miami naar orlando via key west.

    ga in ieder geval je blog volgen

    groeten manuela

  9. Top | #29

    Standaard Re: Even voorstellen: Mirjam/monique

    Hoi Manuela

    Jahoor dat klopt daarom vond ik het ook zo leuk dat ik jullie blog tegenkwam
    wij waren toen met vrienden maar we gaan nu met zn 3e daar hebben we superveel zin in.

    Ik vind het helemaal geweldig om blogs te lezen, hoe anderen alles beleven en ook om
    ideen op te doen.
    leuk dat we elkaar hier weer tegen komen

    groetjes mirjam
    Groetjes Mirjam
    http://mirjamvanschalm.blogspot.com reisverslag Florida 2011



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •