Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 29

Onderwerp: Even voorstellen: Mirjam/monique

  1. Top | #11
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: Mirjam/monique

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    @Mirjam/monique, wellicht zijn we elkaar dan wel ergens voorbij gelopen, ik heb die vakantie zoveel Nederlands gehoord.
    Nee, Jeroen een vrouw met twee hoofden had vast wel opgemerkt.......



  2. Top | #12

    Standaard Re: Even voorstellen: Mirjam/monique

    haha nou teleton daar komt ie dan................monique is mijn 2e naam mirjam is mijn roepnaam
    Groetjes Mirjam
    http://mirjamvanschalm.blogspot.com reisverslag Florida 2011

  3. Top | #13
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: Mirjam/monique

    Zo Lidy hartstikke blij want Teleton kan vanavond weer slapen. \\/


  4. Top | #14
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Even voorstellen: Mirjam/monique

    Ik denk zeker dat Fort Myers de moeite is, het edison museum is daar en en Fort Myers wordt ook "The City of Palms" genoemd.
    Love to Travel

  5. Top | #15

    Standaard Re: Even voorstellen: Mirjam/monique

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tans4USA Bekijk Berichten
    Welkom op het forum. Wij zijn ook dol op lekker eten en misschien haal je wel wat tips uit ons reisverhaal van 2010!
    Nog maar 19 dagen en dan gaan wij ook weer heerlijk genieten van Orlando en omgeving.
    Wist je dat als je je bij diverse restaurants aanmeldt voor hun nieuwsbrief, ongeveer 1 week voor vertrek. dat je dan leuke kortingsvouchers per mail ontvangt of vouchers voor free appetizers.

    Wat ook de moeite waard is om te bezoeken is Kelly Park. Zijn jullie daar al eens geweest?

    Veel plezier met de voorpret,
    groetjes
    Anita
    Hallo Anita

    Bedankt voor je tip van de restaurants dat gaan we zeker doen!!!

    Kelly park lijkt me heel erg mooi ik heb net foto s bekeken maar las ook dat er soms slangen en krokodillen zijn klopt dat ??? Als dat zo is lig je ook niet lekker ontspannen in je zwemband:?:

    Ik vind het wel superleuk dat juist de mensen reageren waar ik het reisverslag van gelezen hebt ook die van jullie heb ik gelezen echt super leuk gedaan en ook motiverend om zelf er 1 te schrijven!!!

    Nou ik heb me aangemeld voor jullie blog krijg ik dan automatische een mailtje??of hoe werkt dat ???
    Groetjes Mirjam
    http://mirjamvanschalm.blogspot.com reisverslag Florida 2011

  6. Top | #16

    Standaard Re: Even voorstellen: Mirjam/monique

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans uit Koekelare Bekijk Berichten
    Ik denk zeker dat Fort Myers de moeite is, het edison museum is daar en en Fort Myers wordt ook "The City of Palms" genoemd.
    Oke Hans bedankt we zijn het al 2 keer van plan geweest maar nu gaan we er toch een kijkje nemen.
    Groetjes Mirjam
    http://mirjamvanschalm.blogspot.com reisverslag Florida 2011

  7. Top | #17
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Even voorstellen: Mirjam/monique

    @ Mirjam
    Wij landden volgende zomer op de luchthaven van Fort Myers en verblijven dan in Cape Coral. Als ik jullie was zou ik ook Sanibel en Captiva meepikken, 2 eilandjes voor de kust van Fort Myers die er ook idyllisch zouden uitzien (moeten we ook nog zien )

    Hopelijk heb je hier iets aan.

    Mvg Hans
    Love to Travel

  8. Top | #18
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Mirjam/monique

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mirjam/monique Bekijk Berichten
    Kelly park lijkt me heel erg mooi ik heb net foto s bekeken maar las ook dat er soms slangen en krokodillen zijn klopt dat ??? Als dat zo is lig je ook niet lekker ontspannen in je zwemband:?:
    het blijft natuur dus er zullen vast wel wat slangen in het bos zitten. We hebben er ook een wasbeertje gezien. Het water bevat ook visjes maar echt last heb je er niet van. Het is gewoon heel erg relaxed

    We hebben op onze Homepage ook een Fotoboek met foto's van Kellypark.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #19

    Standaard Re: Even voorstellen: Mirjam/monique

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Micktomar Bekijk Berichten
    Leuk, weer een "verslaafde" erbij, het wordt nog druk in de kliniek....

    Misschien ook leuk om op een regenachtig ochtendje te gaan bezoeken met je dochter is wonder Works (I-drive, het gebouw op z'n kop) en inderdaad Kelly park, echt super om heerlijk te dobberen in een band, voor beide moet je wel zorgen dat je al vroeg voor de deur/het hek staat!
    Wij hebben 2 jaar geleden 4 Juli in Celebrations meegemaakt, heerlijk sfeertje en ontzettend mooi vuurwerk, wel wat lastig parkeren maar zeker de moeite waard.
    Kelly park heb ik bekeken ziet er erg mooi uit dat gaan we zeker doen !!!

    Celebrations stond ook op het lijstje dat verhuist nu naar 4 juli . Is dat allen s avonds dan ?

    Wonder works lijkt mijn dochter zeker leuk , we gaan nog tijd te kort komen wat is het toch geweldig dat je via dit forum zoveel leuke dingen te weten komt echt super.
    Groetjes Mirjam
    http://mirjamvanschalm.blogspot.com reisverslag Florida 2011

  10. Top | #20
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Even voorstellen: Mirjam/monique

    we gaan nog tijd te kort komen wat is het toch geweldig dat je via dit forum zoveel leuke dingen te weten komt echt super.

    Nou Mirjam, dat is wel zeker hoor, je gaat zeker tijd tekort komen, maar gelukkig 'kun' je nog terugkomen, zoals zovelen hier doen.... 't is echt verslavend... ;-)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •