Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 29

Onderwerp: Even voorstellen: Mirjam/monique

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Mirjam/monique

    Hallo Allemaal

    Ik ben al even bezig om uit te vogelen hoe dit forum werktops: maar het is nu dan eindelijk gelukt om te beginnen\\/

    Ons gezin bestaat uit 3 personen , mijn man Martin en 12jarige dochter Lisa. Alledrie besmet met het Florida virus..............

    Avonden ben ik al bezig met het lezen van reisverslagen echt superleuk om te lezen hoe jullie ervaringen zijn en vaak ook heel herkenbaar. Erg "
    verslavend" ook hoor het word s avond vaak veel te laat omdat je toch nog ff het hele reisverslag wil lezen.

    Wij zijn in mei 2009 in orlando geweest met nog een ander gezin en dachten zo n reis doe je maar 1x en zijn als een gek al de parken afgeweest! Maar juli 2009 hadden we de tickets alweer geboekt voor mei 2010 wederom met zn 6e.
    Deze reis hebben we het wat rustiger aan gedaan en zijn we 11 dagen in Orlando en 8 dagen in Sarasota geweest.

    2011 gaan we ook weer maar dan de 1e 3 weken van juli met zn 3e .
    We gaan dan 13 dagen Orlando en 8 dagen Clearwater.

    Groetjes Mirjam
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-01-11 om 19:21. Reden: lettertype

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: Mirjam

    Welkom op dit forum waar eigenlijk al teveel informatie staat om makkelijk door te spitten, reisverslagen zijn vaak een leuke bron van informatie welke ik ook vaak mee lees om toch zo nog nieuwe dingen op te steken.

    En zoals je gemerkt hebt is Florida een verslaving, wij hebben een zoon van 6 die momenteel al op You tube allerlei filmpjes aan het kijken is omdat we in mei ook weer naar Disney gaan, zelfs de park plattegronden zijn alweer tevoorschijn gehaald.

    Verslaving begint bij sommige dus al jong. :razz:

    Mochten er toch nog vragen zijn dan kan je ze gerust stellen en er zal altijd wel een verslaafde zijn die het antwoord op je vraag weet.

    Veel plezier met de voorbereidingen.


  3. Top | #3
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: Mirjam/monique

    Hallo Mirjam/Monique, Martin en Elise en welkom op dit vrolijke vakantieforum voor de verwende floridafan. Jullie zijn met z'n drietjes en ik tel vier namen, tenzij Mirjam/Monique net zo gezien moet worden als JanKees. Leuk dilemma voor het namenvraagstuk bij het invullen van de paspoortgegevens, maar dit terzijde.

    Het virus hebben jullie al, dus daar hoeven we niks meer aan te doen. Mochten er nog andere zaken zijn waar we jullie in de komende tijd een plezier mee kunnen doen dan horen we dat graag. We denken dat we van alle markten thuis zijn, slechts vragen over de temperatuur, de regenval, de dollarkoers en de benzineprijs in de toekomst blijven onbeantwoord. We zijn dan ook driftig op zoek naar een Heldere Geest die ons wat dat betreft ook nog uit de brand kan helpen.

    Gaat het om fijne hotelletjes, lekkere eettentjes, voordelige autohuur of goedkope vliegtuigtickets, dan is er altijd wel iemand die je verder kan helpen als dat nog nodig is.

    Want het is al bijna mei, dus is er vast het een ander al geregeld in Clearwater en Orlando. Hebben wij nog één verzoek: geef gauw de gegevens van je blog op, dan kunnen we jullie reisverslagen ook lezen. Wat? Geen blog.....? Toch eens over nadenken, misschien? Ook leuk voor de onvermijdelijke voorpret!
    Laatst gewijzigd door Teleton; 16-01-11 om 19:44. Reden: o jee vaknatieforum snapt natuurlijk geen hond. Dank voor tip!



  4. Top | #4
    Florida Groupie 2theUSA's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    334

    Standaard Re: Even voorstellen: Mirjam/monique

    Hoi Mirjam/monique,

    Welkom op het forum voor Florida liefhebbers,
    Leuk dat jullie je aangemeld hebben. En een heerlijk vooruitzicht om komende zomer weer heerlijk naar Florida op vakantie te gaan.

    Veel plezier met de voorpret en het lezen van reisverslagen, vind ik ook heerlijk.

    Groetjes Christa

  5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Even voorstellen: Mirjam/monique

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mirjam/monique Bekijk Berichten
    2011 gaan we ook weer maar dan de 1e 3 weken van juli met zn 3e.
    Helaas moet ik je teleurstellen: die data zijn al bezet door mij en de mijnen. :-\" Had je maar eerder moeten melden ....:twisted:

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #6

    Standaard Re: Even voorstellen: Mirjam/monique

    Bedankt voor jullie berichtjes echt leuk!!
    En wat ik ook zo leuk vind is dat ik juist jullie reisverslagen heb gelezen!!!

    ons plan is om naar Animal kingdom, Epcot, Universal studio s , 1 vd waterparken, st john pass village, Celebration city , Tarpon springs, Tampa ,bootochtje little toot , en een kano tocht op 1 vd springs eigelijk wilde we zwemmen met de manatee maar op het forum kwam ik erachter dat er erg weinig te zien is in juli.

    Wie weet of er 4 juli nog iets is wat we niet mogen missen.


    Graag zou ik van jullie willen weten of fort myers de moeite waard is om een dagje te bezoeken en of jullie wat weten van bv juniper springs of rainbow river parks of crystal river.

    In Orlando zitten we in het Blue Tree Resort ...iemand al geweest misschien??
    In Clearwater zitten we in Wingate by Wyndham
    En de auto is van National middelgroot

    @Jeroen ik zie net in je reisverslag dat we vorig jaar in dezefde periode zijn geweest.

    @Teleton jullie reisverslag had ik ook al gelezen erg leuk en we hebben vanavond gelijk een blog aangemaakt http://mirjamvanschalm.blogspot.com/ tips van lekkere eettentjes zijn altijd welkom daar houden we wel van!!!! we hebben bijna alles geboekt bij expedia

    @Christa ook jullie reisverslag had ik al gelezen erg leuk gedaan ook met alle foto s
    erbij.

    groetjes Mirjam:razz:

  7. Top | #7
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Even voorstellen: Mirjam/monique

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mirjam/monique Bekijk Berichten
    tips van lekkere eettentjes zijn altijd welkom daar houden we wel van!!!! we hebben bijna alles geboekt bij expedia
    groetjes Mirjam:razz:
    Welkom op het forum. Wij zijn ook dol op lekker eten en misschien haal je wel wat tips uit ons reisverhaal van 2010!
    Nog maar 19 dagen en dan gaan wij ook weer heerlijk genieten van Orlando en omgeving.
    Wist je dat als je je bij diverse restaurants aanmeldt voor hun nieuwsbrief, ongeveer 1 week voor vertrek. dat je dan leuke kortingsvouchers per mail ontvangt of vouchers voor free appetizers.

    Wat ook de moeite waard is om te bezoeken is Kelly Park. Zijn jullie daar al eens geweest?

    Veel plezier met de voorpret,
    groetjes
    Anita
    Laatst gewijzigd door Tans4USA; 16-01-11 om 23:52.

  8. Top | #8
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: Mirjam/monique

    ...maar hoe zit het nu met Monique, Mirjam?



  9. Top | #9
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: Mirjam/monique

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    ...maar hoe zit het nu met Monique, Mirjam?
    Teleton zijn hersenen spinnen en spinnen om maar alle mogelijkheden tegen het licht te houden en elke keer kijkt hij weer of de ontknoping al op het Florida forum te vinden is.:lol:

    @Mirjam/monique, wellicht zijn we elkaar dan wel ergens voorbij gelopen, ik heb die vakantie zoveel Nederlands gehoord.


  10. Top | #10
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    178

    Standaard Re: Even voorstellen: Mirjam/monique

    Leuk, weer een "verslaafde" erbij, het wordt nog druk in de kliniek....

    Misschien ook leuk om op een regenachtig ochtendje te gaan bezoeken met je dochter is wonder Works (I-drive, het gebouw op z'n kop) en inderdaad Kelly park, echt super om heerlijk te dobberen in een band, voor beide moet je wel zorgen dat je al vroeg voor de deur/het hek staat!
    Wij hebben 2 jaar geleden 4 Juli in Celebrations meegemaakt, heerlijk sfeertje en ontzettend mooi vuurwerk, wel wat lastig parkeren maar zeker de moeite waard.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •