Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Even voorstellen: gonniegans

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Berichten
    93

    Standaard Even voorstellen: gonniegans

    Ook wij gaan binnenkort naar Florida, op Goede Vrijdag (22 april) vliegen wij naar Olando. Wij zijn mijn vriend en ik en onze 2 boys die dan 5 en 2 zullen zijn. Vluchten zijn geboekt, villa en auto zijn gehuurd. Gisteren de Disney tickets besteld op Undercovertourist.com (met dank aan de super excel sheet van dit forum).Plannetje gemaakt.. we zijn er klaar voor!

    Mijn vriend en ik zijn eerder in de US en in Florida geweest, maar niet in Orlando. In 2005 hebben wij (zonder kids) Miami, Keys, Fort Lauderdale en Naples bezocht. Nu doen wij het rustiger aan parken bezoeken, shoppen, dagje strand en lekker genieten bij de villa+pool. Ik heb al veel reisverslagen gelezen en hier veel info uitgehaald.

    Vraagje: weet iemand of pool heating noodzakelijk is? Eind april / begin mei. Dat zou ik nl. evt nog moeten regelen.

  2. Top | #2

    Standaard Re: Even voorstellen: gonniegans

    hoi hoi,

    april / mei is eigenlijk de lekkerste periode om op vakantie te gaan in florida
    poolheat is aangenaam, maar je kunt dat altijd nog ter plaatse besluiten, houd er wel rekening mee dat (afhankelijk van het formaat pool) het ongeveer een dag (meestal iets meer) duurt alvorens de pool op temperatuur is.
    reken op ongeveer 22 dollar per dag extra voor poolheat,
    dus als je er wat warmer bij wilt zitten dan moet je daar rekening mee houden.

    2010 was het rond die periode erg warm en had je helemaal geen poolheat nodig
    maar dat is erg persoonlijk. poolwater is meestal in de upper 60's lower 70's (fahrenheid)

    veel plezier in florida
    gerhard
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 15-01-11 om 16:04.

  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    147

    Standaard Re: Even voorstellen: gonniegans

    Welkom op ons florum,

    wij zijn in 2009 en 2010 in de paasperiode geweest en beide keren poolheat gepakt.
    Heerlijk we zouden het dan ook de volgende keer weer doen als we in deze periode zouden gaan.

    groetjes Marita

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Berichten
    93

    Standaard Re: Even voorstellen: gonniegans

    Dank voor jullie antwoorden. Als het idd rond de 70 gr F is dan is dat rond de 20 gr C... brrrr veels te koud hoor. Pool heat moeten we dus ook nog regelen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •