Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Even voorstellen: rvc

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Berichten
    1

    Standaard Even voorstellen: rvc

    Wij gaan met vier volwassenen haf april drie weken naar Florida. Wij komen aan op en vertrekken van Miami Airport. Daarna reizen wij richting Orlando. En na anderhalve week in een gehuurd huis in die buurt trekken wij weer rustig naar het zuidoosten of zuidwesten. Wij zijn fanatieke golfers en golfen zullen we, zo hebben wij ons voorgenomen. Wij hebben twee vragen aan jullie, ervaren Floridarotten. Wat voor type/categorie auto kunnen wij in dit geval het beste huren? Wij hebben immers nogal wat bagage bij ons: vier koffers en vier golftassen! Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? En zo ja, bij welke maatschappij heb je gehuurd?
    Onze tweede vraag is: wie kan ons suggesties geven voor de laatste week van ons verblijf. Dat hebben wij namelijk nog niet ingevuld. Heb je goede ervaringen met een huis op of in de buurt van fraaie golfbanen, laat het ons dan alsjeblieft weten.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: rvc

    Hoi en Welkom op dit forum voor Floridafanaten. Van golf heb ik werkelijk de ballen verstand maar in Florida kun je wat dat betreft je lol op. Ook geen idee of het een goede golfbaan is, maar in elk geval de 36 holes golfbaan met de grootste green ter wereld (listed in het Guiness book of records) staat in de wijk waar ik mijn buitenverblijfje heb. Ze verhuren er ook vakantievilla's. http://www.springlakegolf.com/

  3. Top | #3
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: rvc

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rvc Bekijk Berichten
    Wij hebben immers nogal wat bagage bij ons: vier koffers en vier golftassen! Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? En zo ja, bij welke maatschappij heb je gehuurd?
    .
    Tsja, dan valt de economy klasse helaas af......... In het topic autohuur vind je heel veel informatie over dit onderwerp: prijzen, voorwaarden, huurpaketten, modellen, brokers en verhuurbedrijven.

    Lees vooral ook de topics over de do's en don'ts aan de verhuurbalie. Ben je een deeker of heb je geen flauw idee, that's the question. Ennnne....vergeet niet even de verkeersregels te bestuderen.

    In julie geval kom je, qua model, in de minivan of full-size suv klasse terecht.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •