Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Even voorstellen: Michavdijk

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Michavdijk

    Hallo allemaal,

    Ik ben Micha. Mijn vriendin en ik van plan om dit jaar (september) voor het eerst naar Florida te gaan.

    We zijn al wel eerder naar Amerika geweest (rondreis door West Amerika en 2 keer New York), maar willen deze keer heel wat anders.

    Ik heb al het één en ander gelezen op dit forum en denk dat ik hier een hoop informatie kan opdoen. :-)

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: Micha

    Welkom op het forum voor Florida liefhebbers en verslaafden, je hebt al wat rondgeneusd op dit mooie en uitgebreide forum dus je weet dat er eigenlijk teveel informatie is voor de nieuwkomer.

    Gebruik daarom de zoekfunctie om gericht te zoeken en kan je iets niet vinden schroom niet en vraag, dan is er vast een van de florummers die het antwoord op je vraag wel weet of weet te vinden.

    Succes en veel plezier met de verdere voorbereidingen.


  3. Top | #3
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Even voorstellen: Micha

    Van harte welkom op dit leuke en informatieve forum!!

    Je zult hier zeker heel veel info vandaan gaan halen.
    Een tip is om veel reisverslagen te lezen, hier zul je veel info en tips vinden.

    Mocht je een vraag hebben stel de vraag want je zult zeker antwoord krijgen er zijn hier genoeg mensen die van verschillende dingen heel veel weten.

    Veel plezier!!

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  4. Top | #4
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Even voorstellen: Micha

    Hoi Micha,

    Van harte welkom op dit informatieve forum....
    Supertijd om te gaan in September, vorig jaar ook 10 dagen in september geweest, alleen maar strak blauwe lucht en een mooie temperatuur gehad.
    Hoewel dat natuurlijk geen garantie is ;-)

    Veel plezier met al jullie voorbereidingen!!

  5. Top | #5

    Standaard Re: Even voorstellen: Micha

    Fijn om te horen dat september je is bevallen. Hoor/lees namelijk ook wel dat september geen fijne maand is om te gaan (warmte, orkaanseizoen)..
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-01-11 om 19:26. Reden: fqe

  6. Top | #6
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Even voorstellen: Micha

    Nou de afgelopen 8 jaar is het in September prima weer geweest... Ik ga graag in September, ook omdat het relatief rustig is.
    Enne... ook komend jaar weer, gelukkig hebben wij de late schoolvakantie en kunnen we de 3de september terug ;-)
    Wanneer gaan jullie begin/eind september, alleen Orlando of ook rondreizen?
    Hoelang hebben jullie in de planning staan?

    Veel plezier!!

  7. Top | #7

    Standaard Re: Even voorstellen: Michavdijk

    Waarschijnlijk zal het de week van 12 september worden. We gaan meestal in die week. Het voordeel is dat dit net na labour day is en dat het dan wat rustiger is.

    We willen waarschijnlijk beginnen in Orlando. Daar twee of drie dagen blijven en dan met een auto Florida verder verkennen. Waar we natuurlijk zeker langs willen komen is Miami, de keys en de everglades. Daarnaast zijn er natuurlijk nog veel andere mooie plekken te vinden, maar daar moet ik me nog even verder in verdiepen. Dus alle tips zijn welkom :-)

    De planning is dat we een kleine twee weken in Florida willen zijn.

  8. Top | #8
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Even voorstellen: Michavdijk

    Ik ben afgelopen jaar ook dezelfde periode geweest, van 9 t/m 19 sept, heerlijke tijd gehad. Gelukkig valt dit jaar de schoolvakantie voor ons lekker laat, eind augustus begin september is het beter dan in Juli ;-)
    Vorig jaar zijn we met het gezin in mei geweest, das ook een lekkere tijd, maar helaas, geen twee weken mei vakantie dit jaar :-(

    Suc6, Remco



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •