Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 8 EersteEerste ... 678
Resultaten 71 tot 74 van de 74

Onderwerp: Daytona Beach

  1. Top | #71
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Daytona Beach

    Het ligt een beetje aan het tijdstip van de dag. Ochtend en middag kan het erg druk zijn op het laatste stuk I4 waar ze aan het werk zijn, net voor Daytona, maar na een uur of 9 is het goed te doen. Maar die drukte geldt ook zeker voor Orlando, zowel bij de parken als downtown, dus als je vanaf Tampa komt zou ik, net voor Kissimmee de 417 op gaan. Is een tolweg maar leid je wel mooi om de drukte heen. Je kunt dan bij Sandford de I4 weer op.

    Wij hebben afgelopen week eens een andere route genomen. Wel via de 417, maar halverwege de 528 East genomen, die je dan bij de I95 North brengt richting Daytona. En daar heb je ook de afslag International Speedway. Als je klaar bent bij het circuit kun je deze International Speedway zo vervolgen richting strand. Sterker nog als je hem echt helemaal rechtdoor uitrijdt sta je op het strand, want hij eindigt in een afrit (ramp) naar de zee. Wil je niet hier maar ergens anders het strand op, let dan op de bordjes Beach Ramp, of alleen Ramp. Daar kun je, wel tegen betaling, met je auto het strand op.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #72
    Regelmatige Bezoeker dreamer's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    20

    Standaard Re: Daytona Beach

    Op 4 april vindt de Easter Beach Run http://www.easterbeachrundaytona.com/ plaats op Daytona Beach. Als je drukte wil vermijden best niet die dag gaan :-)
    Wij verblijven dan al daar en ik ben aan het twijfelen om mee te lopen, of in ieder geval dochter te laten meelopen.. Lijkt me wel leuk.
    Californië 1995 | New York 1996 | Californië 1998 | Australië 2000 | Boston & Canada 2001 | Californië 2003 | Australië 2005 | Californië 2015 | Florida 2015

  3. Top | #73
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    47

    Standaard Re: Daytona Beach

    @Ta2Gerrit, bedankt voor je uitleg. Zo gaat t zeker lukken.

    @dreamer. Wij zijn er op 17 april pas, dus van die run zullen we geen last hebben. Maar wel leuk! Als we er dan zouden zijn zouden we zeker meedoen!

  4. Top | #74
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Daytona Beach / Celebration Exotic Car Festival

    Voor wie nu of zeer binnenkort in Florida is; http://www.celebrationexoticcars.com/ van 9 t/m 12 April in Kissimmee en Daytona.

    Met een uitgelezen kans jeugdidolen/helden Beach Boys of o.a. The Fonz (Happy Days) te zien.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •