Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Even voorstellen: Sharon04

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Sharon04

    Hallo,

    Ik heb me pas aangemeld op Florida Forum. Ik ben 43 jaar en al een paar keer in Amerika/Canada geweest maar nog nooit in Florida.

    Eind april ga ik met mijn man en 2 kids van 7 en 10 2 weken door Florida rondreizen. Om info en tips te verzamelen heb ik mij aangemeld op het forum.

    Groet,
    Sharon

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen

    Welkom op dit forum voor de Florida vakantieganger, je zult hier met behulp van de zoekfunctie bijna alle informatie kunnen vinden welke je zoekt. Mocht het niet lukken dan kan je altijd je vraag stellen in een topic wat al over de vraag gaat of gewoon een nieuw topic openen.

    In Florida loop je wel een groot risico op het "Florida Virus", wat simpelweg inhoud dat als je er 1 keer bent geweest je er vaker naar toe zal gaan.

    Veel plezier met de voorbereidingen op de reis en het verblijf daar, denk wel even aan het tijdig aanvragen van de ESTA toestemming en het aanvullen van de reis gegevens bij het reisbureau of de maatschappij waar je geboekt hebt.


  3. Top | #3
    Florida Groupie 2theUSA's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    334

    Standaard Re: Even voorstellen: Sharon04

    Hoi Sharon,

    Welkom op het forum, dat virus is een serieus gevaar, hoor.
    Je leest bijna bij iedereen die een keer naar Florida is geweest, dat ze terug blijven gaan.
    Maar, er zijn ergere dingen te bedenken ;-)

    Ter voorbereiding van je eigen reis en planning is het praktisch veel reisverslagen te lezen, zo vorm je een goed beeld wat er te doen is, en wat voor jouw gezin leuk is om te doen.

    Succes met de voorbereidingen

    Groet Christa(onder mijn naam vind je de link naar ons verslag)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •