Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Even voorstellen: debbus

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Berichten
    16

    Standaard Even voorstellen: debbus

    hallo allemaal,

    over ongeveer 6 weken (17 februari) gaan wij naar Florida (wij is 2 volwassenen met 1 kind van 4 jaar en een baby van dan 9 maanden). We vliegen met delta heen via detroit, waar we maar anderhalf uur overstap tijd hebben.... Terug gaan we eerst met delta naar New York en dan met KLM terug naar Amsterdam. We landen op Orlando, daar blijven we 1 nachtje en dan gaan we door naar familie in West Palm beach, vanaf daar maken we uitstapjes en we willen ook een aantal nachten naar de westkust. En als laatst gaan we nog 1 of 2 dagen naar Disney ( ik weet het jullie vinden dat veeeeel te kort, maar het is zo duur!)

    Groetjes Debbie

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: even voorstellen: debbus

    Welkom op dit informatieve forum voor de Florida liefhebbers.

    Maak je niet druk over je overstaptijd dat zal allemaal wel goed komen aangezien je niet in een drukke tijd reist.

    Lees lekker eens wat topics en/of reisverslagen door en je zal erg veel informatie vinden over alle streken van Florida.

    En 2 dagen Disney is erg kort, zorg ervoor dat je 's morgens voor opening bij het park bent dan kan je ook de openingsceremonie mee maken en heb je de kortste wachtrijen bij de attracties waardoor je zoveel mogelijk attracties kan doen.

    Ga je overigens vanuit West Palm Beach ook naar de parken toe of neem je dan wel een verblijf in/rondom Orlando? Het is nml. toch nog wel een stukje rijden vanaf WPB naar Disney.


  3. Top | #3
    Florida Groupie 2theUSA's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    334

    Standaard Re: Even voorstellen: debbus

    Hoi Debbie,
    Welkom op het forum, jullie kunnen al echt gaan aftellen, nog maar 6 weken voor het vertrek. Wij hadden vorig jaar in een drukke periode slechts 3 kwartier in Madrid om over te stappen, dat is gelukt. De koffers gaan razendsnel van en weer aan boord. Zijn je koffers er, dan wachten ze ook op jou.

    Veel plezier op jullie vakantie.
    Groet Christa

  4. Top | #4
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: debbus

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door debbus Bekijk Berichten
    En als laatst gaan we nog 1 of 2 dagen naar Disney ( ik weet het jullie vinden dat veeeeel te kort, maar het is zo duur!)
    Ik vind dat helemaal niet te kort - twee dagen een disneypark afstruinen en je loopt op je tandvlees. Zo voel ik het tenminste. Als je "gratis" nog wat extra Disneysfeer wil opsnuiven, ga dan nog een avondje naar naar Downtown Disney - logischerwijs te combineren met een andere activiteit in Orlando. Vanuit Palm Beach? Ja hoor. Wij zijn vanuit ons buitenverblijf allang gewend om twee uur tenminste te moeten rijden naar welke major attraction dan ook. Verbazingwekkend hoe snel dat went. Vanuit Palm Beach zit je redelijk centraal: Miami kun je er ook prima vanuit aanrijden en ook de Everglades zijn uitstekend te bereiken (I95 -> Palmetto Expwy -> US 41)

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Berichten
    16

    Standaard Re: Even voorstellen: debbus

    8-)jippie nog 7 nachtjes slapen en dan gaan we naar FLORIDA:razz:

  6. Top | #6
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: debbus

    Volgens je ticker niet. Maar volgens mij tikt die ook niet meer
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Berichten
    16

    Standaard Re: Even voorstellen: debbus

    nee die doet het niet, zal wel iets verkeerd gedaan hebben haha

  8. Top | #8
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Vlijmen, Noord-Brabant
    Berichten
    13

    Standaard Re: Even voorstellen: debbus

    Hoi,
    Jullie zijn vandaag dus vertrokken. Ik ben erg benieuwd hoe jullie reis verloopt en straks natuurlijk verlopen is. Wij gaan ook naar Orlando op 24 maart met 2 kleine kinderen (2,5 en bijna 4 jaar). Spannend hoor.

    Groetjes Patricia



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •