Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Key West (en Miami) na de orkaan Wilma

  1. Top | #11
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard

    Vraagje aan MarcelG,

    Kan je mij vertellen hoe de staat is van Duval Beach Club en La Mer and Dewey House (B&B aan Duval Beach). Duval Beach Club is wel een stevig gebouw, dus wij verwachten niet dat daar erg veel schade aan is. Had je zelf veel schade? Ik hoop het niet voor je. We hebben zelf al wel een paar favoriete restaurantjes op de Keys. Kan je mij vertellen wat jouw favorieten zijn, misschien hebben wij die nog niet gehad en kunnen we die uitproberen als we in mei weer op de Keys zijn. Alle "insider tips" zijn natuurlijk van harte welkom.
    Ik moet zeggen dat ik wel een beetje jaloers op je ben. Als woonplaats Key West! Laid-back atmosfeer, vriendelijke mensen, een heerlijke temperatuur, niet verkeerd, hoor. Ik zou er wel een B&B willen beginnen, maar helaas is dat vooralsnog onmogelijk. Dus ik "geniet" nog maar eens van de regen die tegen mijn raam aan tikt!

    Groetjes van Natasja

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Berichten
    102

    Standaard

    We hebben via de reisorganisatie te horen gekregen dat ons hotel in key west was getroffen en wordt overgeboekt naar de buurman. Kost ons echter wel €42,- extra (voor 1 overnachting)
    Ik probeer de anvr hier nog over te bellen, maar dat is een 0900 nummer a 0.70€ p/m en ja al onze medewerkers zijn in gesprek blablabla tick/tack. Mischien iemand een email adres???

    Tevens is ons hotel in Naples kostenloos overgeboekt.

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Berichten
    102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mapsit
    We hebben via de reisorganisatie te horen gekregen dat ons hotel in key west was getroffen en wordt overgeboekt naar de buurman. Kost ons echter wel €42,- extra (voor 1 overnachting)
    Ik probeer de anvr hier nog over te bellen, maar dat is een 0900 nummer a 0.70€ p/m en ja al onze medewerkers zijn in gesprek blablabla tick/tack.
    Nou ja ik heb de anvr toch nog aan de lijn gekregen. Indien het vooraf wordt aangegeven heb je weinig keuze. Of je gaat er mee acoord of niet.

  4. Top | #14
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Natasja L.
    Vraagje aan MarcelG,

    Kan je mij vertellen hoe de staat is van Duval Beach Club en La Mer and Dewey House (B&B aan Duval Beach). Duval Beach Club is wel een stevig gebouw, dus wij verwachten niet dat daar erg veel schade aan is. Had je zelf veel schade? Ik hoop het niet voor je. We hebben zelf al wel een paar favoriete restaurantjes op de Keys. Kan je mij vertellen wat jouw favorieten zijn, misschien hebben wij die nog niet gehad en kunnen we die uitproberen als we in mei weer op de Keys zijn. Alle "insider tips" zijn natuurlijk van harte welkom.
    Ik moet zeggen dat ik wel een beetje jaloers op je ben. Als woonplaats Key West! Laid-back atmosfeer, vriendelijke mensen, een heerlijke temperatuur, niet verkeerd, hoor. Ik zou er wel een B&B willen beginnen, maar helaas is dat vooralsnog onmogelijk. Dus ik "geniet" nog maar eens van de regen die tegen mijn raam aan tikt!

    Groetjes van Natasja
    Hier kun je zien en horen hoe het op dit moment live in duvalstreet er uit ziet
    http://www.liveduvalstreet.tv/

  5. Top | #15
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard

    Natasja ik dacht dat de beach club al voor de storm gesloten was door andere omstandigheden, ik ben zelf nog niet in de buurt geweest van La Mer en de Dewey house.
    Ik ben daar allemaal nog niet geweest en beantwoord nu je andere vraag, ik had behoorlijk wat schade en ben volop bezig geweest met de schoonmaak.
    Wij hadden 1 1/2 mtr water en kregen gelukkig maar een 1/2mtr binnen, maar helaas is dat wel genoeg om dus je hele inboedel te vernietigen.
    Het koste mij ook 1 auto 2 1/2mnd oud 1400 mile erop.
    Gelukkig is dat allemaal te vervangen, ik heb alle witgoed inmiddels nieuw en geinstalleerd en de meubels komen woensdag.
    De stevigheid van gebouwen was niet zo belangrijk, als het water binnen kwam dan was de schade gedaan, in het algemeen zijn veel binnen muren van gipsplaat en die moeten er allemaal tot 1.20mtr uit.
    Favorieten zijn voor mij La Tratoria, Blue Haven, en voor een snel hapje El Siboney.
    Ik denk haast dat het hier onmogelijk is om een B en B te beginnen of overtenemen, de prijzen van real estate zijn nu echt veel te hoog.
    Het leven was tot nu toe echt geweldig hier, maar dit jaar heeft mij wel aan het denken gezet om Key West te verlaten.
    Eerst maar even tot rust komen om een verstandige beslissing te maken, de feestdagen lekker naar Nederland.

    Groetjes Marcel



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •