Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 21 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 207

Onderwerp: [Reisverslag] Ta2 Gerrit: Daytona Bike Week 2011

  1. Top | #81
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Reisverslag Ta2 Gerrit: Daytona Bike Week 2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vondutchga Bekijk Berichten
    Ja dat zal wel dat word een hele dure PPV.

    Gerrit dat is misschien een idee om deze trip te financieren
    Dat kon nog wel eens "real big" worden. Populairder dan Charlie Sheen :mrgreen: , die nu al weer live on TV is voor een "exclusief" interview. Enough is enough.
    Vrij naar Leno; CSI=Charlie Sheen Insanity :lol:

    Maar dansen ?? En dan ook nog eens in een rechte lijn, in een bar ?? Not a good idea :smile:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #82
    Stamgast vondutchga's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Kissimmee
    Berichten
    183

    Standaard Re: Reisverslag Ta2 Gerrit: Daytona Bike Week 2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Maar dansen ?? En dan ook nog eens in een rechte lijn, in een bar ?? Not a good idea :smile:
    LOL Exactemundo Zit je zaterdag in Daytona?
    01010010011010010110001101101000011000010111001001 10010001000000010100100110111101101110011001000110 0101001011100101010101010011

  3. Top | #83
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Reisverslag Ta2 Gerrit: Daytona Bike Week 2011

    Het zou wel een leuk verslag opleveren als jullie dat gingen doen, en het is vast geen probleem als jullie even op de bar dansen.

    Maar de heren zien het dus niet zitten en laten dus het hele Florida forum niet even mee genieten. :-k

    :wink:


  4. Top | #84
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Reisverslag Ta2 Gerrit: Daytona Bike Week 2011

    @Corrus; Nee hoor, andersom zal ze dat over mij zeggen over bijv. schoenenzaken. :razz:

  5. Top | #85
    Vaste Bezoeker Wen's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    61

    Standaard Re: Reisverslag Ta2 Gerrit: Daytona Bike Week 2011

    Wat is dit een fijn reisverslag om te lezen.. Echt leuk geschreven..

  6. Top | #86
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Reisverslag Ta2 Gerrit: Daytona Bike Week 2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vondutchga Bekijk Berichten
    wanneer gaan we naar de country bar??? oh en als je nog een pickup nodig bent voor al je aankopen moet je het maar even laten weten.
    We zijn voorlopig (na vandaag) wel een beetje uitgekocht, dus de truck kan thuisblijven :mrgreen:.
    En gelukkig is de Tahoe ook niet de kleinste.

    Maar een biertje gaat er altijd wel in bij een good ol' boy. Ergens na Zaterdag ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vondutchga Bekijk Berichten
    LOL Exactemundo Zit je zaterdag in Daytona?
    We reizen Vrijdag af naar Hollywood FLL voor Skynyrd en komen Zaterdag weerom, en dan wacht Kid Rock in de UCF Arena, dus voor Daytona is weining tijd.
    Misschien Zondag, dat gooi ik nog even in de groep :-\"
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #87
    Stamgast vondutchga's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Kissimmee
    Berichten
    183

    Standaard Re: Reisverslag Ta2 Gerrit: Daytona Bike Week 2011

    no problem, ik ben hier toch was vanavond bij alligator alley, gemiddelde leeftijd 71 zoals het er nu uitziet zit ik zaterdag EN zondag in daytona
    01010010011010010110001101101000011000010111001001 10010001000000010100100110111101101110011001000110 0101001011100101010101010011

  8. Top | #88
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Reisverslag Ta2 Gerrit: Daytona Bike Week 2011

    Day 5 – 2 Maart– 5 shops in 5 stops en 55 minuten.

    Eerst even een correctie op het verslag van gisteren. Voordat iedereen gaat denken dat hier de cheesecake gegeten wordt met een Australisch biertje, dat is dus niet zo. Waar Fosters stond, moest natuurlijk Folgers staan, onze favoriete koffie, de classic roast. En de trouwe lezers weten natuurlijk al lang dat ons favoriete biertje overzees MGD (Miller Genuine Draft) is. Zo, dat is rechtgezet.

    Over tot de orde van de dag. Ontbijten, verschonen en op tijd weg voor alweer wat boodschappen. De route van vandaag is zorgvuldig gepland, iets voor tienen rijden want Old Town (de winkels ) gaan om 10 uur open. Van daar doorsteken naar de 535 om bij de Lake Buena Vista Outlets de VF winkel te bezoeken, en dan retour Lindfields voor een lichte lunch.

    Het loopt iets uit want net na negenen, Regis en Kelly vullen het beeldscherm in de hoek, krijg ik een aanroep via MSN. Vriend Fred aan de digitale deur. We wisselen wat gegevens uit en dan krijgt Freddy een lumineus idee, een video-oproep, want ook dat kan via MSN. Maar dan moet je wel een webcam op de laptop hebben, en daar heb ik bewust deze Vaio voor uitgekozen, althans dat hij die niet had. Maar de mini van Marion, de 10” Acer, heeft die wel, alleen heeft zij nog nooit een actie op MSN uitgevoerd, dus die moet even ge-update worden.

    Dat duurt een stief kwartiertje, en dan hebben we daadwerkelijk beeldcontact, en dat is leuk. Het fenomeen webcammen bestaat natuurlijk al veel langer, maar voor ons is het een nieuwe ontdekking, and it certainly beats typing.
    Door dit uitvinderswerk loopt de planning, en ook de route geheel uit de pas. Had ik gisteren al gezegd dat we bij Home Depot erg mooie RVS tegels hadden gezien, na het bekijken van de doorgestuurde link is Freddy het helemaal met ons eens. Hij zocht nog een passende oplossing voor achter de kookplaat in hun nieuwe keuken, en dit paste hem bijzonder. En wij willen het wel meenemen.

    En vandaar dat we, tegen elven, bij Celebration direct de 417Toll opdraaien, om er bij OBT weer af te gaan en bij de direct naast de weg liggende Home Depot naar binnen glippen om de tegels aan te schaffen. En dan is het weer zuidwaarts naar afslag I-Drive en de 535 voor de VF. We slagen daar altijd (gisteren nog bij een ander filiaal), maar deze keer komen we (voor het eerst in jaren) met lege handen weer naar buiten. Dan maar even verderop naar onze favoriete winkel, normaal goed voor dagelijks bezoek, maar nu pas voor de tweede keer, de Wa*Mart. We zullen toch niet uitgekocht raken ?

    Nu nog niet, want we gaan op zoek naar een losse webcam, want zo’n speelgoedje kun je niet laten lopen, en zo duur zijn ze ook niet. En ik vind het gewoon lollig, en heb er direct al een paar keer gebruik van gemaakt. Terwijl ik dit zit te typen loopt hij zelfs even mee :lol: , just for the fun. Geef dat kind een Fanta, zal Marion wel zeggen. Maar die Fanta is alleen voor de vakantie, voorlopig.



    Dan is het doorsteken (Poinciana Blvd) naar de 192 waar we dan toch bij Old Town aankomen en de OT Leather winkel met een bezoek vereren, want Marion wil een nieuw paar Minnetonka’s omdat ze zo geweldig lopen en ze nu graag een paar in een lichtere kleur wil. En daar is ze helemaal in geslaagd. Op naar onze laatste stop en die ligt mooi in de richting van ons huis, bij Formosa Gardens.
    Daar is het, afgelopen Zaterdag geopende, nieuwe/verplaatste filiaal van Harley Davidson of Orlando, en dat moeten we natuurlijk wel even bezoeken.

    En, gelukkig voor ons, ligt 20 meter ernaast een filiaal van een keten die we ook regelmatig even aandoen, Taco Bell. Daar zullen we even later ook onze lunch afhalen, Chicken Quesadilla’s to go. De buitenkant van de nieuwe HD vestiging heeft, behalve de clubkleuren oranje en zwart, de uitstraling van een stoeptegel, en haalt het niet bij de oude winkel tegenover Old Town, en de binnenkant is al niet veel beter. Natuurlijk zijn er de motoren, de onderdelen en de kleding en andere hebbedingetjes, maar het blijft een grote zaal met rekken en tafels.
    Misschien dat het knusse, familiaire dat de gemiddelde Harley zaak wel heeft nog moet komen, maar wij waren er snel uitgekeken en vertrokken naar de buurman.



    De lunch word lekker, inmiddels ontdaan van de meeste kleding, aan de pool opgesoupeerd en daar zullen we ook de rest van de dag een beetje blijven rondhangen, al dan niet in het water of achter de laptop. En met de nieuwe webcam worden gelijk wat mensen jaloers gemaakt, want het voordeel van zo’n ding aan en touwtje in plaats van ingebouwd is dat je hem vrijelijk rond kunt laten gaan. De avondmaaltijd doen we ook in huis want daar hebben we de gesmokkelde Knorr zakjes voor meegenomen. Buiten het ontbijt draait Marion ook hier voor op, al is dat wel de enige (of misschien één van de weinige) keer deze vakantie. Maar het smaakt meer dan voortreffelijk, net als thuis.

    Dan is het TV Time, Earl, 2 ½ Men, Criminal Minds en de spin-off Suspect Behavior brengen ons bij het Late Night News en Jay Leno, en met een kwaaie vrouw op de bank, zoals de Engelsen zeggen (Marion is erg fan van de app Angry Bird) wordt het weer een gezellige avond tot de lichten uit gaan.
    Morgen is er eenzelfde soort dag gepland, maar of dat ook zo uitpakt……….

    Actuele status auto;onveranderd :|
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #89
    Stamgast mineke's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    ilpendam
    Berichten
    246

    Standaard Re: Reisverslag Ta2 Gerrit: Daytona Bike Week 2011

    Goedenmorgen Gerrit en Marion,
    Wat is het toch heerlijk om jullie dagverslag weer te mogen lezen, en ik lees jullie verslag met een behoorlijke grijns op mijn gezicht.
    Genoten heb ik ook van je typende vingers.
    Ik zie al weer uit naar morgenochtend.
    Een hele fijne dag vandaag voor jullie.
    grtjes Mineke

  10. Top | #90
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Reisverslag Ta2 Gerrit: Daytona Bike Week 2011

    hoi, waar jij dat schrijverstalent vandaan haalt .



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •