Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Even voorstellen: NASASTEEF

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: NASASTEEF

    Hi: Graag zie ik de STS-133 opstijgen, februari 2011 !
    Ik organiseer dit voor een hele groep, Vliegen naar Miami, en dan met de fiets naar Cape Canaveral.!
    TIPS iemand?

  2. Top | #2
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: NASASTEEF

    Welkom Steef (neem ik aan?) op dit forum voor floridafanaten

    Met de fiets naar Cape Canaveral.... zo da's een hele trap. Hou er rekening mee dat Amerika nou niet echt heel erg een fietsland is. Fietspaden zijn er vrijwel niet en lang niet alle wegen zijn geschikt om enigszins veilig over te fietsen. Heb je al een fietsverhuurder gevonden?

    Voor de route: de kustweg A1A die over de vele eilanden voor de kust van Florida loopt, is de meest aangewezen weg om onderweg veel van de beach-paatsen te zien. De weg is her en der onderbroken omdat niet alle eilanden noord-zuid met bruggen met elkaar zijn verbonden, en dat betekent dat je regelmatig terug naar het vasteland wordt gestuurd om een stukje over de US 1 te doen. De US 1 is een kortere weg maar ik heb de indruk dat die minder geschikt is om te fietsen en zeker minder interessant (al heb ik daar een een hele discussie met iemand op dit forum over gehad.

    Dit topic over lanceringen vanaf Kennedy Space Center had je waarschijnlijk al gezien.

  3. Top | #3
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Even voorstellen: NASASTEEF

    Tips? Ja, eentje: zorg dat je je reis kunt uitstellen! Zoals je waarschijnlijk weet worden lanceringen vaak uitgesteld, en is ook de lanceerdatum van de STS-133 al behoorlijk "flexibel" gebleken.

    Overigens een leuk idee om dat per fiets te gaan doen. In het voorjaar is het weer daar uitermate geschikt voor.

    Veel plezier!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •