Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Universal Studios met kleine kinderen

  1. Top | #11
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Berichten
    8

    Standaard Re: Universal Studios: Met kleine kids

    Hoi,
    Ik heb een gehandicapte zoon.In Disneyland Parijs mocht hij gratis naar binnen en de begeleider voor half geld.Weet iemand of er in de parken van Orlando ook deze voorzieningen geeft. Parkeren was ook gratis.In Orlando ook met een gehandicaptenkaart?

    Groetjes,Jetje

  2. Top | #12
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Universal Studios: Met kleine kids

    Wij hebben gewoon parkeergeld betaald aan de kassa en vervolgens de lijn gevolgd voor de gehandicapte parkeerplaats. Je moet wel je kaart meenemen vanuit Nederland en goed zichtbaar achter je voorruit plaatsen. Je moet voor het gehandicapte kind en de begeleider allebei een kaartje kopen. Eenmaal in het park kun je bij de klantenservice een speciale pas ophalen (dit verschilt per park). Met deze pas kun je bijna bij alle attracties via de achteringang naar binnen. Soms moet je een paar beurten wachten, maar over het algemeen ben je vrij vlot binnen.
    Vliegen jullie vanaf Amsterdam of Düsseldorf? Op het vliegveld van Düsseldorf kun je met je gehandicapte parkeerkaart gratis parkeren. Wel even een kopie maken van je kaart. De kopie leg je dan in je auto en het origineel neem je mee naar Florida.

  3. Top | #13
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Berichten
    8

    Standaard Re: Universal Studios: Met kleine kids

    Bedankt voor je reactie.Hier kan ik wat mee .
    =D>

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Berichten
    33

    Standaard Re: Universal Studios: Met kleine kids

    Die kaart kennen ze alleen in de disney parken heet daar Gast Assistent card. Bij universal kennen ze hem niet. Zowel op de website als daar ter plaatste konden we gene info er over vinden. Je kan bij universal wel een express pass kopen waarmee je door de express ingang naar binnen kan bij atraqcties. Scheelt lag wachten mocht het druk zijn. Werkt net zo als ene fasst pass alleen dan betaalt



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •