Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Universal Studios met kleine kinderen

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Barendrecht
    Berichten
    41

    Standaard Universal Studios met kleine kinderen

    Hoi allemaal,
    Wij vertrekken 26 december weer naar florida. Vorig jaar hebben we de disneyparken bezocht was erg leuk. Maar nu hebben we het idee om naar de Universal Studio's te gaan. Heeft er iemand ervaring mee of Universal leuk is voor een kindje van vijf jaar? Wij hebben echt geen idee namelijk.
    Hoop dat er mensen zijn met ervaringen.
    Alvast bedankt.
    Groetjes Fan

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    107

    Standaard

    Islands of adventure is zeker ook voor kinderen bedoeld. Er zijn wel een aantal spectaculaire attracties (bvb. dueling dragons e.d.) die niet zo voor kinderen geschikt zijn, maar op de meeste attracties zal hij wel op kunnen. Ook zijn twee van de vijf "islands" volledig op kinderen gericht. Het Jurassic Park eiland zal hij vast ook wel geweldig vinden.
    Ook in het Universal Studios park zelf zijn nog veel attracties die voor kinderen geschikt zijn, bvb. Jimmy Neutron, Shrek 4D...
    Ik denk dat er in het Universal Park weinig attracties zijn met leeftijd of lengtebeperkingen (correct me if I 'm wrong)
    Als het een rustige dag is (weinig wachtrijen) kan je misschien een ticket kopen waarbij je toegang hebt tot beide parken en in allebei de meest kindvriendelijke attracties doen.

  3. Top | #3
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Universal en 5 jarige

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fan
    Heeft er iemand ervaring mee of Universal leuk is voor een kindje van vijf jaar? Wij hebben echt geen idee namelijk.
    Hoop dat er mensen zijn met ervaringen.
    Zie deze link:
    http://themeparks.universalstudios.c...ine_under.html

    Er zijn zat attracties die leuk zijn voor kleine kinderen. Animal Planet Live! mag je ook niet overslaan..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    107

    Standaard

    In één attractie in Islands of Adventure mochten wij zelfs niet in, volwassenen mochten er enkel in "als ze begeleid waren door een kind onder een bepaalde lengte" :lol:
    Dus ja, ik denk dat een kind van 5 er zeker genoeg lol kan beleven voor één of twee dagen. En het is natuurlijk ook allemaal spongebob wat de klok slaat!

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Barendrecht
    Berichten
    41

    Standaard

    Hoi,

    Nou alvast erg bedankt voor jullie antwoorden, hier heb ik zeker wat aan.
    We gaan het toch maar doen, ziet er wel leuk uit. Ik heb waarschijnlijk gewoon niet goed gekeken op de site.
    Dom dom dom van mij.

    Maar wat ben ik weer blij met dit forum zeg. TOP

    Groetjes
    Fan

  6. Top | #6
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Wij hebben afgelopen zomer de Universal-parken gedaan met onze 5-jarige zoon. Die vond het fantastisch, vooral de "Curious George" attractie, een grote water-spellplaats voor kids. Kijk vooral ook eens op onze site voor het reisverslag, met een heleboel foto's:
    www.orlandoflorida2005.tk

    Volgens mij staat het meeste wat ik daar beleefd heb op. Mochtje nog specifieke vragen hebben: ik hoor het graag van je en zal je graag van mijn ervaringen voorzien.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Barendrecht
    Berichten
    41

    Standaard

    hoi Michael,
    Ook heel erg bedankt voor je antwoord, ik heb je reisverslag gelezen, hartstikke leuk. Toch heb ik nog een vraag. Omdat we maar 6 dagen in orlando zijn doen we maar een Universal park. Welke van de 2 is dan het beste? Ook zag ik dat jullie de buggy bij je hadden voor je zoontje, wij zitten er ook aan te denken, maar aangezien we nog een week gaan cruisen vinden we het een beetje zonde om voor die paar dagen de buggy mee te slepen. Zijn er ook wagentjes te huur bij universal, bush gardens en sea world? ik kan het namelijk niet vinden op de site van de parken. Hoop dat je me weer kunt helpen.
    Groetjes
    Fan

  8. Top | #8
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fan
    Zijn er ook wagentjes te huur bij universal, bush gardens en sea world? ik kan het namelijk niet vinden op de site van de parken. Hoop dat je me weer kunt helpen.
    Universal: http://themeparks.universalstudios.c...s.html#rentals

    Stroller and Wheelchair Rentals
    Guests can rent strollers, wheelchairs and Electric Convenience Vehicles upon entrance to both parks and to the left side of each park's entrance. Manual wheelchairs are also available at the Rotunda area of the parking structure. ECV Rentals are on a first-come, first-served basis.
    Seaworld en Bush Gardens bieden iets vergelijkbaars..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #9
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fan
    hoi Michael,
    Ook heel erg bedankt voor je antwoord, ik heb je reisverslag gelezen, hartstikke leuk. Toch heb ik nog een vraag. Omdat we maar 6 dagen in orlando zijn doen we maar een Universal park. Welke van de 2 is dan het beste? Ook zag ik dat jullie de buggy bij je hadden voor je zoontje, wij zitten er ook aan te denken, maar aangezien we nog een week gaan cruisen vinden we het een beetje zonde om voor die paar dagen de buggy mee te slepen. Zijn er ook wagentjes te huur bij universal, bush gardens en sea world? ik kan het namelijk niet vinden op de site van de parken. Hoop dat je me weer kunt helpen.
    Groetjes
    Fan
    Hoi Fan,
    Welke is het beste .....
    Vanuit het standput van jonge kids zou ikdan voor Universal Studios kiezen. Zoals je mogelijk al in mijn reisverslag van dit jaar hebt gelezen is daar Curious George, een gedeelte met veel water voor de kids. Mijn zoon heeft zich daar uren kunnen vermaken, terwijl wij lekker onder een ventilator met waterverstuiver zaten uit te rusten. Ook de attracties Jimmy Neutron (met SpongeBob!!), Shrek 3D, Jaws en E.T. zijn zeer geschikt om met kleinere kids te doen. Ook Islands of Adventure heeft attracties voor kleinere kids, maar in mijn ogen toch wat minder dan Universal Studios.

    Wagentjes zijn bij de entree te huur. Kost rond de $ 10. Als je meerdere dagen een park ingaat is het misschien een aanrader om bij de WalMart een buggy an te schaffen. De goedkoopste kost daar ron de $ 17, dus met 2 dagen huur van een kinderkarretje in een park ben je al duurder uit.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Barendrecht
    Berichten
    41

    Standaard

    hoi,
    Erg bedankt voor jullie antwoorden, we hebben er veel aan gehad. We nemen dus onze buggy maar mee, blij dat we hem nog bewaard hebben. En gaan naar Universal Studio's.

    Dus nogmaals heel erg bedankt voor de medewerking.

    Groetjes
    Fan



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •