Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 15 van de 25 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 247

Onderwerp: Eerste keer Golf van Mexico: Vragen en Tips!

  1. Top | #141
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Eerste keer Golf van Mexico: Vragen en Tips!

    Dolfijnen spotten kan heel goed in Clearwater op de Little Toot, superleuk. Als je het kaartje koopt krijg je een parkeerkaart erbij, je kunt vlakbij parkeren. Je kunt wellicht het beste even bellen om te reserveren. Wij zagen veel dolfijnen op de trip van 11.00 uur. Later wordt het ook erg warm.
    Voor het spetterende avondleven moet je m.i. niet in St Petersburg, St Pete of Clearwater zijn. Je hebt heel veel vertier in Ybor city in Tampa, heel erg leuk.

  2. Top | #142

    Standaard Re: Ipad opladen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cloggie68 Bekijk Berichten
    Groeten vanuit St. Pete Beach!
    St. Pete Beach, is dat een aanrader van strand? Wat zijn de voor/nadelen tov Clearwater?

  3. Top | #143
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Eerste keer Golf van Mexico: Vragen en Tips!

    Wij zitten nu op St Pete Beach en we vinden het er heerlijk, we zitten in het Dolphin Beach Resort. Gisteren zijn we in Clearwater Beach geweest, m.n. om met de Little Toot te varen en dolfijnen te zien maar we hebben ook even op het strand gekeken. Ziet er ook goed uit, dus ik denk dat het qua strand niet veel verschil maakt. Voor het vertier kan ik je niet verder helpen, wij zijn al tevreden met een Publix voor de deur

  4. Top | #144
    Stamgast nikie1968's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    oss
    Berichten
    176

    Standaard Re: Eerste keer Golf van Mexico: Vragen en Tips!

    zijn jullie al gaan eten bij wildwood bbq en burger...kun je lopend naartoe als je in dolphin beach zit...als je met je neus naar het winkelcentrum staat loop je naar links...wij hebben er vorig jaar een paar keer supergoed gegeten...

  5. Top | #145
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Eerste keer Golf van Mexico: Vragen en Tips!

    Jammer geen tijd voor gehad! Maar ik heb zo'n idee dat we er nog wel eens terugkomen dus dan kunnen we die tip gaan gebruiken.

  6. Top | #146
    Regelmatige Bezoeker angelab's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Berichten
    37

    Standaard Re: Eerste keer Golf van Mexico: Vragen en Tips!

    Wij hebben vorig jaar Dolfijnen gespot vanuit het water! we waren aan het zwemmen voor ons hotel in Clearwater en op enkele meters afstand kwamen er 5 vinnen naar boven en ja hoor! DOLFIJNEN!! ze bleven zo'n 10 minuten lang pal voor ons neus in het water spelen, dat was pas echt kippenvel! een boot vol met toeristen stopte ook nog met heel veel mensen aan boord om naar de dolfijnen te kijken, die waren vast erg jaloers ;-) echt een prachtige ervaring

  7. Top | #147
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard Re: St. Petersburg / St. Pete Beach

    We plannen op één dagje natuur (strand, wandelen, fietsen) te verkennen, wat kiezen we het best; honeymoon island of fort de soto? We overnachten in clearwater beach.

  8. Top | #148
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: St. Petersburg / St. Pete Beach

    Kan allebei, wat je maar wilt. Beiden zijn erg mooi, staan jaarlijks in de top van de mooiste stranden van de VS en omringende landen.

    Als je in Clearwater verblijft is Honeymoon Island wat dichterbij.
    Fort de Soto ligt namelijk nog onder St. Pete Beach, tussen de twee ben je zo een ruim uur onderweg.

    Maak zelf je keuze maar welke je leuker/mooier lijkt. Dat kan een ander nooit voor je beslissen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #149
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard Re: St. Petersburg / St. Pete Beach

    Op basis van de afstand ga ik dan toch voor honeymoon island kiezen, zo hou ik nog iets over om volgende keer te bezoeken.

  10. Top | #150
    Vaste Bezoeker Sanibel's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Big city
    Berichten
    108

    Standaard Re: St. Petersburg / St. Pete Beach

    Als ik je een tip mag geven als je toch op Honeymoon Island bent, neem dan de boot naar Caledesi Island(deze vertrekt vanaf Honeymoon Island). Hier heb je echt hele mooie stukken strand.
    Laatste keer dat wij er waren in 2008 stond het in de top 3 van mooiste stranden van Amerika.

    Sjon, Bianca en Romy
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-07-11 om 00:32. Reden: fqe
    Sinds jaren helaas geen vakanties in het vooruitzicht



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •