Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 25 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 247

Onderwerp: Eerste keer Golf van Mexico: Vragen en Tips!

  1. Top | #111
    Stamgast nikie1968's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    oss
    Berichten
    176

    Standaard Re: Naples/ Clearwater/ St petersburg

    hallo,

    wij gaan in mei naar dolphin beach in st petersburg
    maar ik persoonlijk vind het daar aan de golf van mexico allemaal geweldig...

  2. Top | #112
    Stamgast Francien's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Schiedam/Bonita Springs FL
    Berichten
    177

    Standaard Re: Naples/ Clearwater/ St petersburg

    Haai! Naples is bounty-achtig mooi. Vanaf de beroemde visserspier (vroeger de handelspier) zie je dolfijnen, ray's en wat al niet meer gewoon aan je voorbij zwemmen. Het vertier van Naples zit (gelukkig) niet aan het strand, dan moet je een paar straten teruglopen. Ik geloof voor wat jij bedoelt kun je beter naar Fort Myers Beach, St. Pete's Beach gaan. Daar vind je wat meer terrasjes. Vergeet echter de Costa del Soltoestanden. Bestaat niet in Florida. Misschien in lichte maten in Miami.
    En...daar kom ik weer met mijn strandtentje: Anna Maria Island: The Sandbar. Restaurantstoeltjes in het zand en glas in de hand! Lifemuziekje en versvisje erbij, helemaal top!
    Floridian Francien

  3. Top | #113
    Regelmatige Bezoeker Macjac's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    25

    Standaard Re: Naples/ Clearwater/ St petersburg

    Hi,
    Naples beach is beautiful we komen er al een paar jaar en genieten daar inderdaad van de bounty achtige sfeer. Lekker eten met zicht op de Mexican Gulf, je kunt het slechter treffen!!

    Groeten, Macjac

    ps. nog effe en wij mogen weer gaan!

  4. Top | #114

    Standaard Re: Golf van Mexico: Welke plaats kiezen?

    Ik kies denk toch maar voor naples!! Ik hou vooral van mooie natuur!! bedankt voor de reacties!!

    gr. kelly

  5. Top | #115
    Stamgast Francien's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Schiedam/Bonita Springs FL
    Berichten
    177

    Standaard Re: Golf van Mexico: Welke plaats kiezen?

    Good for you! Wel naar me zwaaien. Ik heb lang bruin haar, 1,70, te bruin (te veel op dat strand), te grote zonnebril (vind ik leuk) en een eeuwige smile op mijn gezicht net als iedereen daar.
    Floridian Francien

  6. Top | #116
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    158

    Standaard Kust, waar te verblijven

    We gaan al een week naar Bradenton/Sarasota en Orlando. Nu willen we nog ergens een villa huren aan de kust.

    Hoe is het gebied rond fort meyers qua stranden, dingen te doen? Iemand suggesties voor een villa?

    Gr,
    Wendy

    Bericht verplaatst naar topic met soortgelijke strekking
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 23-04-10 om 09:45.

  7. Top | #117
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Golf van Mexico: Welke plaats kiezen?

    Hallo Wendy,

    de stranden aan de golf zijn ontzettend mooi. Als je bv zou kiezen voor Bonita (ligt erg centraal) kun je ook vandaar uit uitstapjes maken naar Sanibel, Naples ed. Onze eerste villa aan de Golf was van interhome nr US3675.150.1 dit is een mooie ruime villa goede ligging/wijk ,schoon en heel groot zwembad. De house keeper Rosie is een Duitse en bijzonder vriendelijk. Als je fotos wilt zien laat het dan maar even weten dan mail(pm) ik ze naar je door.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  8. Top | #118
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    13

    Standaard Clearwater of St. Pete

    Hallo,

    Wij zijn op dit moment bezig met het plannen van ons 'rondje'. Na Celebration willen wij een paar dagen relaxen langs de Gulf Coast voordat we naar de Keys doorrijden.

    Ik hoor iedereen over Clearwater Beach, maar in de reisgidsen komt deze amper voor en staat er alleen een zinnetje dat Clearwater Beach gekenmerkt wordt door hotels en toeristen.

    ST. Petersburg daarentegen wordt aangeprezen als cultureel centrum. Mijn vraag is dan ook of iemand ervaringen heeft met deze plaatsen en of hij/zij tips kan geven wat te kiezen.

    wij zijn geen uitgaan en feest mensen, en komen na een paar dagen Disney en Orlando voor ontspanning (en natuurlijk shoppen).

  9. Top | #119
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Berichten
    44

    Standaard Re: Clearwater of St. Pete?

    St Petersburg, is een mooie stad. Dali museum en de pier is leuk om te zien. Verder is het in de zomer erg warm, daardoor is er overdag weinig te beleven op straat. Wij zaten in St Pete beach, erg mooi strand, en leuke tentjes om te eten. Wij hebben dagtrips naar St Petersburg en Clearwater gemaakt. Bij Clearwater kan je een leuke boottocht maken met litte Toot, de dolfijnen springen bijna de boot in. Wij zaten in St Pete Beach in Dolfin Beach resort, vanaf het balkon regelmatig dolfijnen gezien.

  10. Top | #120
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Clearwater of St. Pete?

    In plaats van St Pete kan je ook nog iets noordelijker gaan. Net ten noorden van St Pete is een rij van kleine plaatsjes langs de kust waar het ook goed vertoeven is. Sommige zijn heel toeristisch en andere niet. Madeira Beach is een leuk plaatsje om te verblijven.

    Succes met de voorbereiding.
    Laatst gewijzigd door Ebelix; 08-11-10 om 01:15.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •