Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Even voorstellen: Zonaanbidster (Saskia)

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Zonaanbidster (Saskia)

    Hallo Florida fans,

    Mijn naam is Saskia, 45 jaar, woonachtig in Rotterdam en sinds een paar jaar ben ik me gaan verdiepen in deze zonnige Amerikaanse staat en zou dan ook graag -zodra ik het geld bij elkaar heb gesprokkeld- mijn oh zo gewilde reis naar Florida maken.
    En als alleenstaande moeder zijnde wil ik graag 3 weken lang rondreizen in Florida. Natuurlijk is Lisa, mijn dochter van 8, gedurende die 3 weken in goede handen bij m'n ouders
    Ik kijk erg uit naar de reis en hoop hem te kunnen maken in mei 2011.
    Tot die tijd hoop ik veel weetjes en informatie te lezen op het Florida forum. Verder denk ik dat je snel genoeg meer over me komt te weten op het forum en ik sta altijd open voor nieuwe contacten dus schroom niet en stuur me een pm als je vragen hebt.

    Groetjes, Saskia
    Laatst gewijzigd door Zonaanbidster; 17-12-10 om 10:03.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Even voorstellen: Zonaanbidster (Saskia)

    Hoi Saskia,

    Welkom op het Forum. Ik hoop voor je dat je droomreis zal uitkomen. Is het een bewuste keuze dat je je dochter niet mee wil nemen? We gaan zelf ook weer volgens jaar met zijn 5e. Ik moet er wel een aantal jaar voor sparen, maar zou het mijn kinderen niet willen onthouden.

    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  3. Top | #3

    Standaard Re: Even voorstellen: Zonaanbidster (Saskia)

    Hoi Saskia,

    Welkom op het Forum. Ik hoop voor je dat je droomreis zal uitkomen. Is het een bewuste keuze dat je je dochter niet mee wil nemen? We gaan zelf ook weer volgens jaar met zijn 5e. Ik moet er wel een aantal jaar voor sparen, maar zou het mijn kinderen niet willen onthouden.

    Grz
    Ton
    Hey Ton, dat vind ik een mooie gedachte. Ik zou ook niets liever willen dan mijn dochter meenemen, maar ik denk dat het nogal een onderneming is (3 weken) en de benen van kinderen zijn natuurlijk nog niet zo getrained om lange afstanden af te leggen. Ik denk dat het best wel belastend voor mijn dochter zal zijn. Ze is van zichzelf niet zo'n wandelaar en ik doe er dan ook beter aan om alleen deze reis te maken. Ik ben ook alweer een aantal jaar op mezelf en moet grotendeels zelf voor de opvoeding opdraaien. 3 weken vrij nemen van actief moederschap (passief zal ze natuurlijk gedurende 3 weken altijd rondspoken in mn gedachtes) kan geen kwaad denk ik.
    En de kosten mag je ook niet vergeten.
    Nee, deze keer wordt het denk ik Saskia alleen op stap. Vind het uiteraard erg spannend, maar het gaat een mooi avontuur worden. Ik ben er stiekem nog niet helemaal over uit of ik de reis alleen wil maken of samen met een maatje . Daar moet ik nog even naar kijken.
    Laatst gewijzigd door Zonaanbidster; 17-12-10 om 10:01. Reden: fqe



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •