Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Even voorstellen: Nadabrama

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Nadabrama

    Hallo.....
    mijn naam is hans en omdat ik een vraag had over belastingvrije invoer uit amerika kwam ik op deze site. Ik woon in Oldenzaal en reis graag. Ik heb een partner waarmee ik diverse leuke reizen heb gemaakt en nog hoop te maken.
    Verder ben ik een watersporter die heel veel geniet van varen in Nederland of waar dan ook. Florida ben ik nog niet geweest wel in Canada en Maine, utah, Mineapolis etc.
    hier wil ik het nu even bij laten.
    De vraag die ik heb is: Op schiphol kun je tot €175-- belastingvrij invoeren.
    Maar ergens staat dat je tot €430 mag invoeren zonder belasting te betalen.
    Wat is nu correct?
    Hans.

  2. Top | #2
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: even voorstellen

    Het was 175, maar is vorig jaar verhoogd tot 430. En dat mag nog wel meer worden ;-)

    Maar, welkom op dit fraaie en vooral informatieve forum.
    Nog wel een Floridareis in de planning, of ging het alleen om de smokkelvrije info :-).
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #3
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Even voorstellen: Nadabrama

    Hoi en welkom.
    Op de website van de douane kun je alle info vinden over het invoeren vanuit niet-EU landen: http://www.douane.nl/particulier/rei...bagage-05.html
    Zoals gezegd: voor max. € 430. Da's exclusief de vrijstelling voor alcoholische dranken en roookwaren.
    Ook lees je op die site welke goederen je vooral beter niet kunt meenemen, enerzijds vanwege natuurbehoud en anderzijds vanwege de boete of andere straf die je kunt krijgen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •