Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Even voorstellen: Essie72

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Berichten
    81

    Standaard Even voorstellen: Essie72

    Net niet op dit forum en zo te zien staat er een heleboel info die ik héél graag wil lezen. Ben een newbie op Florida-gebied. Wel al bereist, maar nog niet in de USA geweest. Dit jaar willen we met de twee meiden naar Orlando via americanestates.nl. De tickets voor juli staan al geopteerd, maar omdat we volgende week pas definitief weten of onze vakantie doorgaat in juli, kunnen we dan pas definitief boeken.

    Maar we hebben er al wel héél erg veel zin in!

    Al volop dingetjes aan het uitzoeken, want we willen er ook nog drie daagjes Miami aan vast plakken. Maar goed, jullie zullen mijn vragen vast nog wel lezen ergens op het forum, want heb er nog aardig wat

    Adviezen zijn altijd welkom!

  2. Top | #2
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: Essie72

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Essie72 Bekijk Berichten
    Dit jaar willen we met de twee meiden naar Orlando
    Hallo Essie en family en van harte welkom op dit vrolijke vakantieforum vol verrassende Florida feitjes.

    Hier moet je zijn, hier moet je wezen met al je vragen over je Floridavakantie! Er is al veel informatie beschikbaar in de topics over de verschillende onderwerpen, zoals auto- en villahuur, tickets voor themaparken, de weersomstandigheden in juli en vergeet vooral de douane en immigratieregels voor de VS niet. I

    En is er toch nog iets niet duidelijk? Dan staat vragen altijd vrij want er is hier altijd wel een zonnig typetje dat je verder wil/kan helpen. Misschien is het ook leuk om wat reisverslagen te lezen? Je steekt er altijd wel wat van op en je komt lekker in de stemming!

    Hoe dan ook, veel plezier met de voorbereidingen en natuurlijk straks in Florida.



  3. Top | #3
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Even voorstellen: Essie72

    Hoi Essie,

    Je kunt hier vanalles vinden aan tips (leuk zijn de reisverslagen).

    Wij zijn afgelopen mei met onze dochter (toen 8 jaar) geweest. Dat was onze 2e keer. Hebben toen van Orlando naar Miami en Key West gereisd (en terug).
    Het was opnieuw zo leuk dat we komend jaar weer gaan.

    Veel plezier op het forum!

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

  4. Top | #4
    Florida Groupie 2theUSA's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    334

    Standaard Re: Even voorstellen: Essie72

    Hoi Essie,

    Welkom op het Forum, hier kan je inderdaad antwoord op al je vragen vinden omtrent je vakantie naar Florida. Reisverslagen lezen is leuk en helpt je met je eigen planning, zoals eerder gezegd. Je kan ook je (voorlopige) reisschema plaatsen, alle ervaringsdeskundigen adviseren dan hoe je dingen misschien anders of beter kan plannen.

    Succes met de voorpret!!
    Groet Christa

  5. Top | #5
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    147

    Standaard Re: Even voorstellen: Essie72

    Hoi Essie,

    Heel benieuwd of jullie vakantie nu doorgaat. Geen bericht is goed bericht en jullie hebben definitief kunnen boeken. Ik hoop van wel dan kan de planning beginnen. Wat gaan we doen hoeveel dagen.
    Ik wens jullie in ieder geval heel veel voorpret.En zien jullie door het bos de bomen niet meer hier zijn meestal wel medeflorumers die raad weten.

    Groetjes Marita



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •