Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 12 van de 12

Onderwerp: Reisschema von24: Orlando 2006

  1. Top | #11
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
    Je zult merken dat een hele dag in een park vaak niet echt lekker is qua klimaat, dus soms is het beter om een halve dag buiten te zijn en daarna lekker de rest van de dag in de airco-omgeving van een mall door te brengen.
    Ligt er natuurlijk aan in welk deel van het jaar je gaat. En zoals ik begreep wil Von24 in februari/maart gaan. Dan is het nog niet echt heel erg warm qua echte behoefte aan de airco

    Als je inderdaad in die 9 dagen Orlando ook de reistijd hebt zitten, dan heb je in principe maar 6 dagen te besteden in Orlando. Dat wordt inderdaad wat combineren: Animal Kingdom samen met Epcot?

    Dan zou je drie dagen kwijt zijn met Disney (uiteraard wel voor de hopper-optie kiezen). Dan zijn er nog drie parken (Seaworld - Universal - Island of Adventure) en een Mall te verdelen.

    Bestaat er eigenlijk iets als IOA en Universal hopperpassen? Dat zou wel ideaal zijn, maar dit weet ik dus niet zeker of dit bestaat.

    Het wordt een beetje passen en meten, maar het zou moeten lukken. Of je zou natuurlijk ervoor kunnen kiezen om iets te laten vervallen.
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  2. Top | #12
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Ik zou de 4-daagse disney hopperpas nemen , En de 2 daagse universal hopper pas, dan kun je twee dagen heen en weer lopen tussen de parken. Daarna 1 dag seaworld en ook nog shoppen , Ik weet niet of je er al uit was, maar dit zou ik doen, je moet je eigen gevoel volgen en interesses. Groetje maris.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •