Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: [Nieuws] The Keys open voor toeristen

  1. Top | #1

    Standaard [Nieuws] The Keys open voor toeristen

    Ik las zojuist dat vrijdag 28 oktober The keys weer opengesteld worden voor toeristen. Key West vanaf maandag 31 oktober. Iedereen die voor de komende weken een reservering heeft staan op een van de Keys wordt geadviseerd om contact op te nemen met hotel/B&B etc om te checken dat er inderdaad overnacht kan worden. (lijkt me een verstandige move)

    Het festival Fantasy Fest dat voor afgelopen week gepland stond en door Wilma niet is doorgegaan is verschoven naar de 2e week van december. Wellicht leuk voor diegenen die dan van plan zijn op de Keys te zijn !

    Groeten,

  2. Top | #2
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard

    Key West heeft helaas aardig wat schade opgelopen. Ik hoop voor iedereen die er woont dat ze weer snel hun dagelijkse leven kunnen oppakken. Hier wat foto's van de rotzooi die Wilma achter zich gelaten heeft.









    Key West is ook zo kwetsbaar. De houten huisjes en vele bomen die dus ook om kunnen waaien en zo op de auto's en straten terecht komen. Ik hou mijn hart altijd vast als er weer een orkaan richting Key West trekt.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •