Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Even voorstellen: katie

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Berichten
    5

    Standaard Even voorstellen: katie

    In april gaan we (gezin van vier met kids van 13 en 16) voor twee weken naar Florida. We willen een rondreis maken met begin- en eindpunt in Miami.
    Op dit forum heb ik al heel wat tips en fijne ideetjes gevonden, maar als complete leek zie ik soms 'door het bos de bomen niet meer'! ](*,)
    Voor de west-kust dachten we twee nachten uit te trekken terwijl we van Orlando richting Key West gaan. The everglades staan zowiezo dan op het programma.
    Welke plaatsjes aan de West-kust zijn echt aan te raden en waarom? En kennen jullie eventueel ook hotels of resorts die aan te raden zijn? Zouden we twee nachten in hetzelfde hotel verblijven of beter in twee verschillende plaatsen? Ik ben echt benieuwd naar jullie reacties. Alvast bedankt!

  2. Top | #2
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: west-kust florida:mooiste plekjes,knappe hotels

    Hallo Katie, een rondreis is voor iedereen weer anders. Wij hebben ook het rondje Miami - Orlando - Fort Myers - Key West - Miami gedaan. In 15 dagen 8 verschillende hotels. Achteraf toch wel veel. Je blijft aan het inpakken. Volgend jaar gaan we 4 hotels in 18 dagen doen. Zijn de afstanden wat langer, maar wel meer rust op de tussenliggende dagen. Maar ieder heeft zijn eigen voorkeuren en wensen. Ik zou je willen adviseren om veel reisverslagen te lezen. Hier kun je heel veel uithalen. Ook voor hotels en villa's kun je terecht op dit forum. Er is altijd wel iemand die ervaringen heeft bij een bepaalde accomodatie. In ieder geval veel voorpret met het boeken van de reis.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •