Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 9 EersteEerste ... 789
Resultaten 81 tot 84 van de 84

Onderwerp: Overnachten met 5 personen

  1. Top | #81
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Hotelkamer voor 5 personen

    Als zoiets lukt is het mooi maar inderdaad met inchecken een groot probleem! wij waren vorig jaar ook voor de 1e keer met vijven (oma was mee) en wij maakten een rondreis. Het is even zoeken maar ik ben zeker via booking.com en Expedia geslaagd, gewoon 5 personen ingeven (vaak kan een extra bed op de kamer geplaatst worden). Ik weet niet waar je naartoe wilt?
    wij hebben het zo gedaan als we op doorreis waren voor 1 nacht met vijven en waar we wat langer verbleven hebben wij een condo gehuurd, wat dan als je rondkijkt toch goedkoper is dan 2 hotelkamers, ik raad je dan wel aan om een totale kostprijs voor 5 personen bij de verhuurder te vragen. Volgend jaar doe ik het op dezelfde manier maar dan naar de West Coast (Las Vegas, Los Angeles enz.)
    Laatst gewijzigd door sunnyrojo; 01-09-14 om 16:27.

  2. Top | #82
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hotelkamer voor 5 personen

    @gudu:

    Niet helemaal waar. Priceline garandeert dat er 2 personen op de kamer kunnen. Mocht je afwijkende wensen hebben dan dien je na het boeken contact op te nemen met het hotel..

    Can I request a specific bed type?

    Depending on the reservation you make, you may have the option to request a specific bed type.
    When you make a reservation using our Retail service, you can select a specific bed type.
    When you make a reservation using our Name Your Own Price (or Express Deals when available) you will not be able to select a specific bed type through Priceline.
    All rooms will accommodate up to 2 people. Requests for bed types (King, Queen, 2 Doubles, etc.) or other special needs (including preferences for smoking or non-smoking rooms) should be requested through your confirmed hotel and cannot be guaranteed.
    Once your hotel room is reserved, you may contact the hotel to request specific bedding. Special requests are at the discretion of the hotel and subject to availability. Keep in mind that if available, there may be an extra charge payable directly to the hotel. Your confirmed hotels phone number is listed on your itinerary page.
    Het hotel heeft het recht om je te weigeren als je met meer mensen komt dan er officieel in de kamer mogen. Maar dit ligt aan het hotel-beleid. Sommige knijpen een oogje dicht en anderen brengen je gewoon direct de extra personen in rekening als ze erachter komen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #83
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    29

    Standaard Re: Hotelkamer voor 5 personen

    @sunnyrojo;
    We gaan ook rondreizen.. we beginnen in Miami en eindigen in een villa in Orlando.. daar geen "beddenprobleem" trouwens..
    Bij sommige plaatsen verblijven we maar 1 nachtje dus dan met z'n vijven op een kamer geen "probleem". Ik heb nagedacht over elke avond met de kinderen op de kamer en eigenlijk staat me dat (hoe lief ze ook zijn.. )ook wel een beetje tegen. Ik moet toch dan voor de nachten waar we langer verblijven een wat grotere kamer/suite boeken.
    Wel moeilijk allemaal hoor.. zoveel keuze... . Aan de ene kant is dat makkelijker qua ligging aan de andere kant is dat weer goedkoper.. en aan de andere kant...nou ja.. een hoop gezoek en uitvinderij... kan maar beter volgend jaar gewoon 4 weken naar Centerparcs... hahaha...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-09-14 om 00:20. Reden: q

  4. Top | #84
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Hotelkamer voor 5 personen

    Ach voorpret helemaal goed toch!! wij zochten ook wat in Miami en zijn uiteindelijk in Fort Lauderdale belandt , wij wilden zochten iets dichtbij de kust en en ook niet te ver van Miami,( wij vlogen op Miami en dan is Fort Lauderdale prima.)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •