Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 84

Onderwerp: Overnachten met 5 personen

  1. Top | #11
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: kamer voor 5 pers?

    Ik heb gewoon even op de website van Marriott gekeken, de periode is 19 / 20 november.
    Weet niet wanneer en waar je wilt gaan vandaar.
    De foto's zijn echt van de Residence Inn, mijn foto's zijn wel een paar jaar oud.

    Geen idee of Marriott actuele foto's of zelfs foto's van dat specifieke hotel op hun site heeft staan. Heb vaak meegemaakt dat mijn kamer niet leek op dit van de plaatjes, maar ja dat zou ook te maken kunnen hebben dat ze de duurdere kamers laten zien.

    Het beste is vaak naar Candid foto's te zoeken op review websites zoals virtualtourist ed.

    Overigens zijn er ook andere ketens die grotere kamers hebben hoor. Iets prijsvriendelijker is de Best Western, hier een voorbeeld van een hotel met een oversized family room.
    Laatst gewijzigd door mafo; 19-11-07 om 22:06.

  2. Top | #12
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: kamer voor 5 pers?

    Eric,
    als ik dus langs usareisen.de SpringHill Suites Marriott Village Lake Buena Vista Orlando/Kissimee kijk... kan ik maar 4 personen online ingeven?!
    Dat klopt inderdaad, maar dat is geen probleem.
    Gewoon vier personen opgeven en reserveren, daar ter plaatse kun je zeggen dat je met zijn vijfen bent. (Je kunt het ook niet zeggen, dat doen veel Amerikanen zelf ook.)
    Eric

  3. Top | #13
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard Re: kamer voor 5 pers?

    Wij reizen vrijwel altijd met zijn vijven (de kinderen zijn 17, 15 en 11, dus ook niet meer klein) en er zijn een heel aantal goede en niet zo dure suite hotels. Zoek naar ketens als Amerisuites, Homewood Suites (van Hilton, wel wat luxer) of de "gewone" ketens met suites, zoals Hampton Inn, Holiday Inn Express e.d. Wij vragen er dan nog altijd ook een rollaway bij, zodat bijna iedereen zijn of haar eigen bed heeft.

  4. Top | #14
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: kamer voor 5 pers?

    Wij reizen ook met 5 personen, man, vrouw, dochter 13, dochter 10 en zus van vrouw. Eén kamer vinden wij voor 5 te krap en de privacy is nihil. We huren, buiten de villa in Orlando, 3 x een hotel, waarbij we 2 kamers reserveerden (Ramada Orlando Airport), Days Inn Busch Gardens en La Quinta Inn Daytona Beach). Duur is het niet en voor ons geeft het net iets meer ruimte, privacy en luxe.
    Als we een aparte slaapkamer met dubbele queen bedden kunt huren dan denk ik dat we ruzie krijgen in het 2e bed. Mijn zus wil liever niet met de kinderen (vanwege het gewiebel) en de kinderen samen is ook niet ideaal. Nu slaap de oudste met haar tante, ieder een queen, en de jongste bij ons, zij een queen en wij samen een queen.
    We zoeken trouwens wel in NYC een ruimere suite waar we samen kunnen slapen, de hotels zijn daar zoooooooooo duur.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    78

    Standaard Re: kamer voor 5 pers?

    Wij zijn ook met zijn vijven en verblijven liever in een hotel (met uitgebreid ontbijtbuffet) dan in een villa. Met zijn allen op één kamer willen we niet, dus nemen we altijd een "2-bedroom suite". Dit houdt in: 2 slaapkamers met elk een badkamer, een woonkamer met een sofabed en een keuken. De laatste jaren zijn we naar Residence Inn at Lake Buena Vista geweest. Echt een mooi hotel met een fijn zwembad, uitstekend ontbijtbuffet en heel gunstig gelegen. Ook zijn we weleens naar de Residence Inn at Seaworld geweest. Deze is net iets mooier, maar helaas wel erg duur geworden. Nog weer daarvoor zijn we bij Parc Corniche aan (het rustige gedeelte van) de International Drive vlakbij Seaworld geweest. Zij zijn niet duur, maar het is wel eenvoudiger. Een paar jaar terug hebben we ook een nachtje in de Staybridge Suites vlakbij Disney gelogeerd. Dat vonden we erg tegenvallen voor de prijs die je ervoor moest betalen. Kortom, ik raad je de Residence Inn at Lake Buena Vista aan

  6. Top | #16
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: kamer voor 5 pers?

    Is dat niet een stuk duurder per nacht dan een villa? We hebben een mooie villa gevonden met 4 slk, 3 badk., privé zwembad met spa, pc met internet etc, voor $788 per week. Ik ben benieuwd of het zich loont om eens naar de Residence Inn te kijken.
    gr. Renée


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    78

    Standaard Re: kamer voor 5 pers?

    De laatste keer betaalden we ongeveer € 150,00 per nacht. Een villa kan dus goedkoper uitkomen. Maar wij geven toch de voorkeur aan een hotel, omdat je dan niet hoeft op te ruimen en een uitgebreid ontbijtbuffet (echt heel goed bij dit hotel) inbegrepen is.Toch vinden we het niet echt duur. Het komt neer op € 30,00 p.p.p.n. en daar heb je dan heel veel voor. Ik geloof dat je nog meer betaalt als je een stacaravan huurt bij Eurocamp... We hebben overigens weleens gekeken voor een villa, maar hebben er nooit een kunnen vinden met én een gunstige ligging én van uitstekende kwaliteit (verwend als we zijn). Maar dat kan natuurlijk ook aan mijn speurderskwaliteiten liggen. Maar ik kan me voorstellen dat, als er op een gegeven moment aanhang met ons meegaat, we ooit wel een villa zullen huren.

  8. Top | #18
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: kamer voor 5 pers?

    De keus tussen een hotel of een villa is erg persoonlijk.
    Allebei hebben ze hun specifieke voor- en nadelen.
    Ikzelf ga altijd voor een hotel, ik vind het heerlijk dat alles voor je wordt gedaan, maar ik kan mij heel goed voorstellen, dat velen de vrijheid die een villa bied weer prettiger vinden.
    Eric

  9. Top | #19
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    NH
    Berichten
    5

    Standaard Ervaring: 5 personen op 1 kamer

    Via Expedia begrijpen wij dat het mogelijk is om 1 kamer te boeken voor 5 personen (in ons geval 2 ouders en 3 kids - 16-15-12).
    Voor dat wij boeken willen we zeker weten dat dit kan en niet ter plekke anders is. Heeft iemand hier ervaring mee, liefst goede.
    Zo ja, kunnen wij namen van hotels ontvangen?
    Dank!

  10. Top | #20
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Ervaring: 5 personen op 1 kamer

    Misschien handig om een lokatie aan te geven waar je wilt slapen?
    En wil je echt 1 kamer of wil je twee losse kamers die met elkaar verbonden zijn?

    En is een villa misschien geen optie? Dan heb je veel meer ruimte en meer privacy.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •