Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Even voorstellen: Caramel

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Caramel

    Goedenavond beste Florida-fans,
    Vanavond hebben we onze 3 dochters (11, 10 en 8) verrast met de mededeling dat ze voor het eerst gaan vliegen (!!!) en wel naar de USA. Vermoedelijk heeft de hele straat mee kunnen genieten van het gegil want dit is echt een droom voor ons en onze dochters.
    Heeeel lang geleden heb ik een jaar in Pittsburgh gewoond, heb toen aardig wat rondgereisd en ben inmiddels 2x in Florida geweest.
    Ter ere van ons 12,5 jarig huwelijk zijn we nu hard aan het sparen voor een droomreis met onze meiden door Florida (periode eind april/begin mei 2011)
    We zullen dit forum dus regelmatig raadplegen en waarschijnlijk heel wat vragen hebben. Ik ben ervan overtuigd dat het met een beetje hulp prima gaat lukken.
    Natuurlijk zullen we later ook ons reisverslag toevoegen zodat anderen wellicht ook geholpen kunnen worden.

    Tot later!

    Groetjes,

    Caramel (met man en 3 dolgelukkige dochters)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-11-10 om 04:54.

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Berichten
    44

    Standaard Re: Even voorstellen : Caramel

    Afgelopen zomer zijn wij ook met onze meiden naar Florida geweest. Het was super.... het is zeker voor herhaling vatbaar. Er is zoveel te zien, te doen en te beleven. Veel plezier met de voorpret!

  3. Top | #3
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Even voorstellen: Caramel

    Hallo Caramel,

    Welkom op het Florida forum.
    Als je vragen hebt wordt je hier wel geholpen door veel Florida forumers die alles uit de kast zullen halen om je een toch zo maar leuke reis te willen bezorgen.
    Grt Hans
    Love to Travel

  4. Top | #4
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Even voorstellen: Caramel

    Hallo Caramel, en welkom op dit fraaie en informatieve Florum.

    Strak plan, zo''n jubileumreis, alleen zou ik niet te lang wachten met boeken in deze gewilde periode, anders worden de tickets alleen maar duurder.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #5
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Even voorstellen: Caramel

    Welkom op dit forum!!!

    Zoals Gerrit al heeft aangegeven zou ik idd niet te lang wachten (of zelfs nu direct gaan kijken en boeken) met vliegtickets.

    De april/mei vakantie is een gewilde periode om vanuit Nederland naar Florida te vliegen dus dat maakt het al moeilijk om nog vliegtickets te krijgen.
    Daarnaast valt Pasen ook in deze periode en dan is het megadruk met Amerikanen die ook een korte vakantie boeken dus vliegtickets zullen schaars en dus duur zijn.

    Laat je dit niet weerhouden om te gaan maar er is wat meer uitzoekwerk nodig misschien.

    Suc 6 en als er vragen zijn stel ze gerust daar zijn we voor!!!

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  6. Top | #6

    Standaard Re: Even voorstellen: Caramel

    Dank jullie wel voor deze snelle reacties!

    Wij zullen zo snel mogelijk gaan boeken, want dit MAG natuurlijk niet mis gaan.

    Inmiddels staat m'n 1e vraag op het forum en speur ik driftig verder om alle onze dromen uit te laten komen.

    Tot later op het forum!

    Caramel



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •