Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Even voorstellen: D-Dog

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    belgië
    Berichten
    2

    Standaard Even voorstellen: D-Dog

    Hallo,

    Wij zijn Danny en Linda uit het verre België :-P en ik zelf ben al meerdere malen in Orlando geweest en heb daar al super tijden gehad. Nu mijn kersverse vrouwtje is daar nog nooit geweest en nu plannen we onze huwelijksreis voor December2011, wij gaan dan voor een hele maand naar Florida, onze dochter is ongeveer 2 jaar geleden met haar vriendje naar ginder gegaan en ze hebben hun reis geboekt via Fly2Florida.nl, ze waren super tevreden over de organisatie dat wij dachten om ook via hun onze reis te laten organiseren. Nu blijkt dat Fly2Florida falliet zou zijn??? kan iemand dit bevestigen? dank je alvast voor de hulp !!!!!

    Vele groetjes
    L&D

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: D-Dog

    Zie dit topic: Reisorganisatie: Fly2Florida **FAILLIET **

    Alternatieve reisorganisaties die hier regelmatig genoemd worden:

    AE = American Estates
    AV = American Vacations
    ER = Exit Reizen
    USAFV = USA Fun Vacations
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: D-Dog

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D-Dog Bekijk Berichten
    ... en nu plannen we onze huwelijksreis voor December 2011...
    Pas op hoor: huwelijksreis in Florida kan desastreus uitpakken. Wij deden dat ook, 15 jaar geleden, en we zijn zo vreselijk Floridaverslaafd geraakt dat we er een paar jaar terug een huis hebben gekocht...\\/
    Wij hadden destijds een volledig verzorgde fly-and-drive pakketreis, anno 1995 stelde het internet nog niet zoveel voor om alles on-line zelf te regelen. Had het reisbureau bij alle boekingen doorgegeven dat het om een honeymoon ging. In zowat elke hotelkamer stond de champagne klaar... ook in het restaurant in "Marokko" in Epcot een speciale honeymoon treat gehad, zomaar spontaan van het personeel.

  4. Top | #4

    Standaard Re: Even voorstellen: D-Dog

    Hallo.ik heb begrepen dat de nederlandse tak van fly2america er mee gestopt is maar dat de amerikaanse kant gewoon door gaat.Hoe dit presies werkt weet ik niet maar dat is wat ik gehoord heb..Van een personlijke vriend van de eigenaresse.

  5. Top | #5
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    belgië
    Berichten
    2

    Standaard Re: Even voorstellen: D-Dog

    dank je voor de info we zijn nu via AE ( American Estates ) is aan het kijken, hebben hun een mailtje gestuurd dus afwachetn nu :-)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •