Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Reisschema duin62: Florida 2011

  1. Top | #1

    Standaard Reisschema duin62: Florida 2011

    In de zomervakantie van 2011 gaan mijn vrouw, drie kinderen(14-12-10) en ik bijna zes weken naar Florida. Eerst drie weken een camper en daarna een poolhome in Orlando. Met de camper bezoeken we voornamelijk campings aan het strand. (Palmbeach,Marathon,Grassy-Key,Key-West,Sanibel island, Ft Myers enz).En vanuit onze poolhome bezoeken we in in rustig tempo de pretparken van Orlando. We hebben voor deze opzet gekozen omdat we de meeste dagen zelf willen koken, en vanwege het hete weer in Florida nemen we er de tijd voor. Sugesties zijn altijd welkom natuurlijk.

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Berichten
    44

    Standaard Re: florida 2011

    Wah...zes weken !!!! Super dat het kan, Ik kan nooit langer dan 3 weken vakantie nemen..... dus geniet ervan......

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    53

    Standaard Re: florida 2011

    Ok ik ben jaloers...mijn baas kreeg al bijna een acute paniekaanval toen ik dit jaar zei dat ik 3 weken wegging..
    Wel heel erg leuk zeg!!=D>

  4. Top | #4

    Standaard Re: Reisschema duin62: Florida 2011

    We hebben het al geruime tijd geleden kenbaar gemaakt bij onze werkgevers.
    Hun reactie was "lekker gaan en geniet ervan". Misschien hebben wij gewoon geluk met onze bazen.

  5. Top | #5

    Standaard Re: Reisschema duin62: Florida 2011

    Ik moet nog tickets bestellen voor DC en universal maar weet nog niet wat het beste is. Wordt het rechtstreeks via de site van de parken, of aanbieders uit Duitsland of de de UK ? Is de dollarkoers van invloed ? Moet ik aanbiedingen afwachten? Wie heeft hier ervaring mee?

  6. Top | #6
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Reisschema duin62: Florida 2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duin62 Bekijk Berichten
    Wordt het rechtstreeks via de site van de parken, of aanbieders uit Duitsland of de de UK ? Is de dollarkoers van invloed ? Moet ik aanbiedingen afwachten? Wie heeft hier ervaring mee?
    Tsja, wie is de man die mij dit zeggen kan? De kaartjesman!

    Mijn advies zou zijn om de bestaande topics over de tickets eens na te lopen. Hierin vind je vast veel info. Neem even de tijd om de mogelijkheden voor jezelf inzichtelijk te maken. Bepaal eerst je planning en kijk dan welke tickets daarbij passen. Omdat je in dollars betaalt, is de koers natuurlijk van invloed.

    In het kort: Voor DC kan het soms zinvol zijn om aanbiedingen af te wachten. Omdat je in de zomervakantie gaat, denk ik niet dat je veel kans maakt. Maar je weet het nooit. Kijk ook even of de AAA soms voordeel biedt.

    Je weet waarschijnlijk dat je de keuze uit een van de andere parken hebt bij een DC ticket? Of dat je het DC ticket uit kunt breiden met al hun parken voor 80 dollar meer? Het ticket is tot 14 dagen na het eerste gebruik geldig.

    Voor Universal koop je de 7-daagse tickets in de regel het voordeligst op hun site.



  7. Top | #7

    Standaard Re: Reisschema duin62: Florida 2011

    Dank je Teleton. ik ga hiermee aan de slag.

  8. Top | #8
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Reisschema duin62: Florida 2011

    Heerlijk zeg... 6 weken!!! Dat zou ik je graag na doen!!! Heel veel plezier en geniet er van!!
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  9. Top | #9
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Reisschema duin62: Florida 2011

    Wij zijn de eerste drie weken van augustus '10 geweest.
    Tickets voor DC had ik pas een maandje voordat we vertrokken geboekt.
    De aanbieding was dat je nog een extra park mocht uitkiezen, dus hadden we gekozen voor Seaworld en Aquatica.
    Het nadeel was dat 1€=1.25$ was, terwijl de munt in dec '09 nog 1.49$ stond.

    't Is in een glazen bol kijken. Indien je over een bepaalde prijs/aanbieding tevreden bent, kun je net zo goed het aanschaffen. Of zal ik toch maar overwegen... (tja, het is en blijft een soort van sport)

    Succes ermee
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  10. Top | #10

    Standaard Re: Reisschema duin62: Florida 2011

    Ik ga toch binnenkort de kaartjes bestellen. Discovery cove willen we beslist niet missen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •